کد خبر : 1681775 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: هواداران میلان نباید نگران مربی خارجی باشند

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق میلان، تاکید کرد که هواداران این تیم نباید نگران حضور یک مربی خارجی روی نیمکت تیم‌شان باشند.

آنچلوتی: هواداران میلان نباید نگران مربی خارجی باشند


به گزارش "ورزش سه"، میلان در این فصل هم نتایج خوبی کسب نکرده و اکنون از  رالف رانگنیک، مربی باتجربه آلمانی، به عنوان گزینه حضور روی نیمکت این تیم برای فصل آینده نام برده می‌شود.
او در حال حاضر مدیر بخش ورزشی و توسعه کمپانی ردبول  GmbH است که مالکیت باشگاه آر‌بی‌لایپزیش در بوندس‌لیگا را در اختیار دارد. قرار است او جانشین استفانو پیولی شده و در عین حال، به عنوان مدیر ورزشی میلان نیز فعالیت کند.
آنچلوتی که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ هدایت میلان را برعهده داشت و با این تیم دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شد، در حال حاضر هدایت اورتون را برعهده دارد و معتقد است که دلیلی ندارد که میلان نتواند یک مربی خارجی داشته باشد.
او در یک گفتگوی اینستاگرامی با کارلو پِلِگاتی، روزنامه‌نگار و مجری ایتالیایی، گفت:" او یک خارجی‌ است؟ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. هواداران باید نگران مربیان ضعیف باشند. اما میلان مربیان زیادی انتخاب کرده و بین آنها مربیان خیلی خوبی بودند.
وقتی در آلمان بودم، با رانگنیک دیدار کردم. من او را نمی‌شناسم اما طبق آنچه خوانده‌ام، او عاشق میلان آریگو ساکی بود اما من روش کارش را نمی‌دانم."

 

1471532


آنچلوتی علاوه بر دو قهرمانی در چمپیونزلیگ، در سال ۲۰۰۵ هم با میلان به دیدار نهایی این رقابت‌ها رسید اما در حالی که در نیمه اول با سه گل از لیورپول پیش بودند، در نهایت نتیجه را در ضربات پنالتی واگذار کردند اما کارلتو معتقد است که آن تیم، از دو تیمی که با آنها قهرمان شد، تیم بهتری بود:" تیم ۲۰۰۷ از نظر تکنیکی پایین‌ تر از تیم ۲۰۰۵ بود. عملکرد آن تیم ۲۰۰۵ همچنان یکی از بهترین‌ها در فینال‌های چمپیونزلیگ است.
تیم ۲۰۰۵ از تیم ۲۰۰۳ هم بهتر بود. ما در سال ۲۰۰۷ انگیزه زیادی داشتیم و آن تیم به دلیل انگیزه‌اش پیروز شد، نه کیفیتش. من فینال استانبول را ۱۰ سال بعد تماشا کردم. ما در وقت‌های اضافه هم خوب بازی کردیم.  جیمی کرگر به من گفت که لیورپولی‌ها دیگر می‌توانستند ادامه بدهند و می‌خواستند بازی به پنالتی برود."

دیدگاه‌ها