کد خبر : 1682044 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 16:43 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

تانگانگا

ناعادلانه است بگوئیم مورینیو به جوان‌ها میدان نمی‌دهد

یافِت تانگانگا، مدافع جوان تاتنهام، معتقد است گفتن اینکه ژوزه مورینیو به بازیکنان جوان فرصت بازی نمی‌دهد، ناعادلانه است.

ناعادلانه است بگوئیم مورینیو به جوان‌ها میدان نمی‌دهد


به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در اواسط فصل جاری جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت تاتنهام شد، در دیدار ماه ژانویه مقابل لیورپول، از تانگانگا استفاده کرد؛ دیداری که اولین بازی این مدافع ۲۱ ساله در لیگ برتر بود. او معتقد است علی‌ رغم انتقاداتی که از مورینیو در مورد بازی ندادن به بازیکنان جوان می‌شود، او در تیم‌های قبلی‌اش نیز به بازیکنان جوان دیگری نیز فرصت بازی داد.
او به خبرنگاران گفت:" او حتی قبلا هم این کار را کرد. کاملا مطمئنم که وقتی در رئال بود، از رافائل واران که خیلی جوان بود، استفاده کرد. در منچستریونایتد هم اسکات مک‌تامینای در زمان او به ترکیب اصلی رسید. او هم مانند بقیه مربی‌هاست. آنها می‌خواهند به بازیکنان جوان میدان بدهند اما این به بازیکنان جوان بستگی دارد که خودشان را نشان بدهند. آنها می‌توانند خودشان را با هر لیگی که در آن بازی می‌کنند، چه لیگ برتر باشد و چه لالیگا، وفق بدهند.

 

1494523

 

این فقط به مربی بستگی ندارد که به شما بازی بدهد، به بازیکن جوان هم بستگی دارد که به مربی نشان بدهد مصمم است که بازی کند. او چیزهای زیادی به من یاد داد. او در تمرینات اطلاعات زیادی به من می‌دهد، جزئیات زیاد و چیزهایی برای پیشرفت کردن. چطور در شرایط یک در مقابل یک دفاع کنیم، چطور روی ضربات آزاد دفاع کنیم یا روی کرنرها.

او اطلاعات زیادی به من داده و فکر می‌کنم بازی کردن در دفاع چپ و راست، چیزهای زیادی به بازی من اضافه کرده است و باعث شده که من تطبیق پذیری بیشتری پیدا کنم و بتوانم در هر منطقه از زمین دفاع کنم، نه فقط در دفاع میانی. او کمک زیادی به من کرده است."

دیدگاه‌ها