کد خبر : 1682224 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 15:52 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

از کاپیتانی در لاماسیا تا سرخوردگی در PSG

کایس روئیز آتیل هافبک 17 ساله تیم جوانان پی اس جی زمانی کاپیتان تیم نونهالان بارسلونا بود.

از کاپیتانی در لاماسیا تا سرخوردگی در PSG

به گزارش "ورزش سه"، کایس روئیز از 7 سالگی بود که به آکادمی لاماسیا بارسلونا رفت. او که متولد لیون است، در رویای بازی برای بارسا به آکادمی فوتبال این باشگاه رفت و تا 13 سالگی نیز عضو بارسلونا بود ولی پس از محکومیت این باشگاه از سوی فیفا به اتهام عدم رعایت قوانین در جذب بازیکنان زیر 18 سال، او مجبور به ترک باشگاه کاتالان شد. دقیقا همان اتفاقی که برای تاکه فوسا کوبو رخ داد.

 

 

 

 

کوبو به ژاپن برگشت و روئیز هم راهی آکادمی فوتبال پی اس جی شد. او که الان 17 ساله است و برای تیم زیر 19 ساله های پی اس جی بازی می کند، مشتاق تمرین با تیم اول باشگاه و بازی برای این تیم است ولی هر بار درخواست او رد شده است.

آخرین بار ژانویه گذشته او از لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه خواست تا مجوز حضور در تیم اول به او داده شود ولی لئوناردو اعتقاد داشت که روئیز هنوز توانایی کار زیر نظر توماس توخل(سرمربی پی اس جی) را ندارد.

 

 

1494698

 

 

طبق ادعای لوپاریزین، روئیز که از این قضیه احساس سرخوردگی می کند، در صدد جدایی از پی اس جی است. او تا یک سال دیگر قرارداد دارد و به وی پیشنهاد تمدید 4 ساله نیز داده شده است. دستمزد پیشنهادی به او در حد بهترین بازیکنان لیگ دوی فرانسه است ولی روئیز که احساس می کند به تیم اول باشگاه راه پیدا نخواهد کرد، پیشنهادات دیگر خود را تحت بررسی دارد.

در این گزارش قید شده است که روئیز از بارسا و چلسی پیشنهاد دارد. در واقع بارسلونا به هیچ وجه قصد ندارد اتفاق کوبو تکرار شود(ستاره ژاپنی تابستان گذشته به رئال رفت) و می خواهد بازیکنی که خودش پرورش داده را باز پس بگیرد. 

 

 

 

دیدگاه‌ها