کد خبر : 1682278 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 21:03 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادیون ایگالو:

سولسشر خودش مهاجم بوده و این به من کمک می کند

اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه ای منچستر یونایتد، تمجید ویژه‌ای از اوله گونار سولسشر انجام داد.

سولسشر خودش مهاجم بوده و این به من کمک می کند

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم نیجریه ای در نقل و انتقالات زمستانی به رویای کودکی خود دست یافت و به منچستر یونایتد پیوست. اگرچه بسیاری اودیون ایگالو را یک خرید متوسط برای شیاطین سرخ می‌دانند اما با این وجود مهاجم نیجریه ای پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۸ بازی ۴ گل برای شیاطین سرخ ثمر رساند.

 

ایگالو حالا در مصاحبه‌ای به تمجید از سرمربی خود یعنی اوله گنار سولسشر پرداخته است. او در این باره گفت: " از زمانی که به منچستریونایتد نقل مکان کردم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. در طول این چند بازی دیدارهایی وجود داشت که گلزنی نکردم اما او بازهم به من توصیه می‌کرد و می گفت که اگر این کارها را انجام می دادی گل های بیشتری می زدی. من خودم هم به صحبت‌های او فکر می‌کنم و واقعاً به این نتیجه می رسم که اگر به آنها گوش می دادم تعداد گل هایم بالاتر می رفت."

 

 

1494731

 

 

ایگالو در ادامه گفت: " او از من می‌خواهد که به عنوان یک مهاجم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. من چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام. به عنوان یک مهاجم فوق العاده خواهد بود کسی که در دوران فوتبال خود مهاجم بوده سرمربی تان باشد. سولسشر کسی است که در دوران فوتبال خود گل های زیادی به ثمر رسانده بنابراین خوب است که چیزهای زیادی از او یاد بگیرم."

دیدگاه‌ها