کد خبر : 1682325 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: بازیکنی که آرسنال را بزرگ نداند، نمی‌خواهم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید به دنبال جذب بازیکنانی که تمایل قلبی برای بازی در این تیم ندارند نخواهد رفت.

آرتتا: بازیکنی که آرسنال را بزرگ نداند، نمی‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال می‌گوید در فصل نقل و انتقالات پیش رو به دنبال بازیکنانی که تمایل واقعی به بازی در این تیم ندارند و باید برای راضی کردن‌شان به انتقال به آرسنال تلاش کرد نخواهد رفت.

 

در شایعات مربوط به نقل و انتقالات از چند بازیکن به عنوان هدفهای امسال آرسنال و آرتتا نام برده می‌شود اما آرسنالی‌ها می‌دانند که بحران کووید19 توان آنها در هزینه کردن برای جذب ستاره‌ها را کاهش خواهد داد. آرتتا حالا می‌گوید که او به دنبال کسانی خواهد رفت که با تمام وجود مایل به بازی در این تیم باشند نه کسانی که برای راضی کردن‌شان باید کلی تلاش کند و متقاعدشان کند.

 

1494758

 

آرتتا در گفتگویی با یان رایت اسطوره آرسنال در این باره گفت:" یان، تو می‌دانی که وقتی اسم آرسنال را به زبان می‌آوریم این اسم در سراسر دنیا چه معنایی دارد. همه می‌خواهند به این باشگاه بیایند و ما هم نسبت به سابقه و اهمیت باشگاه‌مان اطلاع و آگاهی کافی داریم. راضی کردن یک فوتبالیست برای آمدن به آرسنال نباید سخت باشد، و اگر سخت باشد به نظر من نقطه شروع مناسبی نیست".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" یعنی من واقعا برای راضی کردن یک فوتبالیست برای پیوستن به آرسنال باید سعی کنم راضی‌اش کنم؟ پیوستن به آرسنال؟ نه، اگر اینطور باشد از خیر چنین مهره‌ای می‌گذرم. من دنبال بازیکنی هستم که بگوید بله، من می‌خواهم برای این باشگاه بازی کنم و ارزش‌ها و سبک بازی‌اش را دوست دارم".

 

دیدگاه‌ها