کد خبر : 1682410 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 16:56 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه جام جهانی با ایران باورنکردنی بود

گرامی پور: حامد حدادی ژنرال واقعی است

بازیکن دورگه تیم ملی بسکتبال ایران، حامد حدادی را یک ژنرال واقعی توصیف می کند.

گرامی پور: حامد حدادی ژنرال واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، آرون گرامی پور، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران با صفحه رسمی اینستاگرام فیبا آسیا کاپ به گفت و گو نشست. این بازیکن دوملیتی که در جام جهانی 2019 در ترکیب ایران به میدان رفت، تاکنون در مسابقات آسیایی بازی نکرده، اما حالا به حضور در المپیک توکیو همراه سایر هم تیمی هایش در تیم ملی ایران فکر می کند. 


آرون گرامی پور که بعد از حضور کوتاه مدت در لیگ چین تایپه، مدتی هم در "سن لورنزو" آرژانتین بازی می کرد، درباره تجربه حضور در لیگ این کشور می گوید: «حضور من در آرژانتین فقط یک فاصله کوتاه بود. من در ژانویه قرارداد امضا کردم ، سپس چند بازی انجام دادم  و سپس همه گیری ویروس شروع شد. سپس من به خانه برگشتم و فقط منتظر دستورالعمل های بیشتر هستم.»


او در ادامه درباره بازی برای ایران در جام جهانی می افزاید: «فوق العاده و باورنکردنی بود. نمایندگی ایران و سرزمین پدری ام. من برای کسانی که در فدراسیون بسکتبال ایران برای حضورم در تیم ملی به من کمک کردند احترام قائلم.»

 

 

1383711

 


گرامی پور با ستایش از حامد حدادی درباره سنتر 218 سانتی متری تیم ملی ایران می گوید: «حامد انسان بزرگی است و دوست خوبی برای من محسوب می شود. تجربه جام جهانی ما را به هم نزدیکتر کرد‌ مانند دو برادر. نه فقط در زمان شوخی و خنده و مسافرت و تفریح، بلکه در زمین هم چیزهای زیادی از او آموختم. او استعداد فوق العاده ای دارد و به همه کمک می کند. اگر برای هر کاری نیاز به مشاوره دارید، همیشه آماده هست که به شما کمک کند. ما همیشه در تمرینات با هم صحبت می کردیم، چون همزمان بازی هم می کردیم. مثلا حامد  می گفت :«این بهترین راه برای نفوذ به دفاع است» یا «اگر آنها آن کار را کردند، شما هم این کار را انجام دهید.» من و حامد در تمرینات مقابل هم قرار می گرفت که فوق العاده جالب و سرگرم کننده بود. او یک ژنرال واقعی در داخل و خارج تیم است. من منتظر آسیا کاپ و همینطور رقابت های المپیک هستم.»

دیدگاه‌ها