کد خبر : 1682619 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 20:25 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

همبازی سابق کریستیانو

رونالدو با اراده و ذهنیت درست موفق شد

همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید رونالدو در اوایل کارش در این تیم مشکل داشته ولی با ذهنیت درست توانسته به یک ابرستاره تبدیل شود.

رونالدو با اراده و ذهنیت درست موفق شد

به گزارش "ورزش سه"، درن فلچر، هافبک سابق منچستریونایتد و هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در این تیم می‌گوید رونالدو در اوایل حضورش در این تیم مشکلات زیادی داشته و شباهتی به رونالدوی سالهای بعد نداشته ولی او با ذهنیت درست و تمرکز بالا روی هدف و خواسته‌اش توانسته در نهایت موفق شده و به یک ابرستاره تبدیل شود.

 

رونالدوی جوان در تابستان 2003 از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد آمد و در همان زمان عده زیادی انتظار داشتند شاهد ظهور یک اعجوبه باشند. اما رونالدوی جوان در اولین روزهای حضورش در این تیم برای جا افتادن در تاکتیک تیمی یونایتد مشکل داشت و مدتی طول کشید تا بتواند خودش را در این تیم پیدا کند و بدرخشد.

 

1495073

 

فلچر با اشاره به روزهای بازی در کنار رونالدوی جوان در منچستریونایتد گفت:" رونالدوی جوان بعد از آنکه در پیش‌فصل، در یک بازی مقابل ما خیلی خوب بازی کرد، انتخاب شد و یک هفته بعد در منچستر بود. او انگلیسی را خیلی سریع یاد گرفت. او 18ساله بود ولی هر روز بیشتر از بقیه تمرین می‌کرد. او اولین بازیکن ما بود که برای خودش یک آشپز مخصوص استخدام کرد. او با خودش وزنه به تمرین می‌آورد و به مچ پایش می‌بست تا وقتی بدون وزنه کار می‌کند احساس سبکی بیشتری بکند".

 

همبازی سابق رونالدو در ادامه گفت:" او معرکه بود و با تمام وجود مصمم بود که بهترین بازیکن دنیا شود. با توجه به توان امروزش، بله واقعیت این است که او اوایل مشکل داشت و خوب نبود. یک جوان لاغر و ضعیف که با اراده و تلاش خستگی‌ناپذیر و ذهنیت عالی و تمرکز روی هدف توانست بهترین بازیکن دنیا شود".

 

 

دیدگاه‌ها