کد خبر : 1682641 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 00:41 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست فدراسیون اسپانیا برای افزایش تعویض‌ها

فدراسیون فوتبال اسپانیا به طور رسمی اعلام کرد که در صورت شروع دوباره رقابت های این فصل، پیشنهاد انجام 5 تعویض در هر دیدار را مطرح خواهد کرد.

درخواست فدراسیون اسپانیا برای افزایش تعویض‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بعد از توقف رقابت های باشگاهی در سراسر دنیا به دلیل شیوع کرونا، اکنون یکی از دغدغه تیم ها، شرایط بدنی بازیکنان است که در این مدت امکان تمرینات معمول را نداشتند. افزایش تعداد تعویض ها یکی از اقداماتی است که پیش از این توسط فیفا مطرح شد و اکنون فدراسیون فوتبال اسپانیا به دنبال انجام آن است.

در بیانیه ای که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا منتشر شده، اعلام شده که برای اینکه انجام 10 تعویض، روی روند بازی تاثیر نداشته باشد، می تواند در سه مقطع از بازی صورت بگیرد. اکنون برای اینکه این اتفاق رخ دهد، بورد بین المللی قوانین فوتبال که مسئول قانون گذاری مسابقات فوتبال است باید این مسئله را تایید کند.

 

1452138

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید شده که لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون، در این مورد با خاویر تباس، رئیس لالیگا، که از این ایده حمایت کرده، گفتگو کرده است.

در بیانیه این فدراسیون آمده است:" روبیالس بیش از یک ماه قبل اعلام کرد که فدراسیون فوتبال اسپانیا با فیفا در مورد احتمال افزایش تعویض ها با توجه به شرایط بازیکنان در صورت از سر گیری رقابت ها مذاکره کرد. فیقا به تازگی احتمال انجام این تغییرات را پذیرفت و آن را به بورد بین المللی قوانین فوتبال ارجاع داد و در حال حاضر انجام این اقدام، در انتظار چراغ سبز این نهاد است."

باشگاه های لالیگا از روز گذشته و با انجام تست کرونا از همه بازیکنان و اعضای کادر فنی شان، تمرینات را از سر گرفتند.

دیدگاه‌ها