کد خبر : 1682957 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:36 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

اختیارات کادرفنی هم در طرح فدراسیون دیده شده

رضایی: کشتی گیر نمی تواند بی جهت مدعی شود

نایب قهرمان المپیک آتن گفت: طرح جدید انتخابی تیم ملی می تواند هیچ جوانی را سرخورده از این میدان خارج نکند.

رضایی: کشتی گیر نمی تواند بی جهت مدعی شود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی، قهرمان سابق سنگین وزن کشتی آزاد ایران و جهان که با فدراسیون کشتی در دوره ریاست رسول خادم همکاری می کرد و پست های مختلفی داشت، حالا به دعوت علیرضا دبیر هم پاسخ مثبت داده و در نشست هم اندیشی پیرامون چرخه انتخابی تیم ملی شرکت کرده است.


نایب قهرمان المپیک آتن بعد از نشستی که با علیرضا دبیر و عباس جدیدی برای بررسی چرخه انتخابی تیم ملی داشت، درباره این جلسه گفت: بنا به دعوت آقای دبیر، رییس فدراسیون کشتی در جلسه هم اندیشی بابت بررسی چرخه انتخابی شرکت کردیم. صحبت های خوبی مطرح شد و این طرح برای ما کاملا باز شد. به نظرم طرح بسیار خوبی است.


وی افزود: هیچ کشتی گیری نمی تواند از این چرخه بیرون بماند و مدعی شود که حق او ضایع شده. وجود عدالت در ورزش های انفرادی مثل کشتی حرف اول را می زند.هر چقدر فدراسیون در این زمینه حساسیت بیشتری به خرح دهد، خروجی بهتری خواهد داشت. درباره خیلی موارد، مسائل کاربردی را بررسی کردیم. حتی اختیارات کادرفنی هم در این دیده شده.
علیرضا رضایی در پایان گفت: اگر کادرفنی و فدراسیون تعامل داشته باشند، طرح جامع و کاملی برای کشتی باقی خواهد ماند. این طرح انتخابی می تواند هیچ جوانی را سرخورده از این میدان خارج نکند.

دیدگاه‌ها