کد خبر : 1683007 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 14:35 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر مشخص نشد

کف حقوق والیبالیست ها مطابق با وزارت کار!

در نشست امروز فدراسیون والیبال درباره لیگ دسته اول، کف دستمزد بازیکنان مطابق با مصوبه شورای عالی کار مصوب شد.

کف حقوق والیبالیست ها مطابق با وزارت کار!

به گزارش "ورزش سه"، نشست تعیین تکلیف لیگ دسته یک والیبال سال 98 امروز به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار و مقرر شد با توجه به پیشنهادات ارائه شده، کمیته رویدادها و مسابقات به زودی تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر سال 99 را تعیین و اعلام کند. 


در این نشست همچنین درباره کف قرارداد بازیکنان والیبال در لیگ دسته اول تصمیم گیری شد. شهرام عظیمی، سرپرست سازمان لیگ والیبال با بیان این که یکی از دغدغه‌های کمیته رویدادها و مسابقات حمایت از بازیکنان در لیگ‌های پیش رو است، گفت: برای بازیکنان لیگ دسته یک کف پرداختی تعیین شده است که بر اساس آئین‌نامه جدید، کف قرارداد برابر با شش‌ماه حقوق تعیین شده از سوی شورای عالی کار است.


همچنین درباره میزان پرداختی به بازیکنان دبیر فدراسیون والیبال اینگونه توضیح داد: بحث حداقل قراردادها امسال مطرح است و موضوع 10 درصد پرداخت بازیکنان نیز باید قبل از قرعه‌کشی لیگ‌ها حل شود.


با توجه به تعیین مبلغ یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به عنوان حداقل دستمزد از سوی شورای عالی کار و مدت زمان 6 ماهه لیگ دسته اول والیبال، حداقل قرارداد یک بازیکن در این لیگ از سوی فدراسیون حدود 11 میلیون تعیین شده! به نظر می رسد بازیکنی حتی در لیگ دسته یک هم قراردادی پایین تر از این مبلغ امضا کند؛ حتی اگر کف قراردادها تعیین نمی شد. 


باید دید فدراسیون والیبال در آینده برای بازیکنان لیگ برتری هم چنین کف دستمزدی را تعیین می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها