کد خبر : 1683269 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 21:14 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال و رد شانس خرید هافبک رئال مادرید

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی آرسنال تابستان امسال به رئال مادرید بازخواهد گشت.

آرسنال و رد شانس خرید هافبک رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس تابستان سال گذشته و با قراردادی قرضی و یک سال از رئال مادرید راهی آرسنال شد و باشگاه اسپانیایی هیچگونه بندی مبنی بر حق تقدم توپچی ها برای خرید این هافبک جوان در قرارداد نگذاشت. حالا نشریه میرر مدعی شد آرسنال نیز تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و دنی سبایوس در تابستان راهی برنابئو خواهد شد.

 

1433703

 

دنی سبایوس در ابتدای فصل شروع فوق العاده ای در ترکیب آرسنال داشت، اما در ماه نوامبر دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه همسترینگ شده و مدتی از ترکیب تیمش دور شد. در ادامه و با حضور میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال، دنی سبایوس کمتر از ترکیب این تیم قرار گرفت و حالا به نظر می رسد باشگاه لندنی نیز نمی خواهد برای حفظ این بازیکن در فصل بعد با رئال مادرید مذاکره کند.

 

بدین ترتیب آینده دنی سبایوس در هاله ای از ابهام قرار داشته و مشخص نیست او فصل بعد در چه تیمی توپ خواهد زد. در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال قرضی او به تیم دیگری در لالیگا شنیده شده است. اما شاید با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بحران های مالی باشگاه ها و عدم توان اقتصادی باشگاه های برای خریدهای جدید، در نهایت زین الدین زیدان تصمیم به حفظ دنی سبایوس برای فصل بعد بگیرد.

دیدگاه‌ها