کد خبر : 1683417 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 18:17 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

اریکسن، ستاره ای که در ایتالیا محبوب نیست

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی خیلی زود متوجه انتقال اشتباهش به اینترمیلان شده است.

اریکسن، ستاره ای که در ایتالیا محبوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در نقل و انتقالات زمستانی و بعد از کش و قوس های فراوان از تاتنهام جدا شد و به اینتر پیوست. این ستاره دانمارکی در چند بازی پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا برای نراتزوری به میدان رفت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. با این وجود بسیاری معتقد هستند که او برای اثبات توانایی های خود به زمان نیاز دارد و با توجه به کیفیتش این کار را انجام خواهد داد.

 

 

1485624

 

 

از بخت بعد، یک ماه و نیم پس از انتقال اریکسن به اینتر، سری آ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و برخی تیم ها به تازگی تمرینات خود را با رعایت دستورالعمل های خاصی شروع کرده اند.

وضعیت اضطراری در ایتالیا موجب شد هافبک دانمارکی هتل محل اقامتش را ترک کند و در خانه ای که باشگاه در اختیارش قرارد داد، مستقر شود:« در این مدت  در پارکینگ خانه ام که 35 متر بود دویده ام. 7 هفته است که توپ را لمس نکرده ام و این طولانی ترین زمان دوری من از فوتبال بوده است. واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده.»

 

 

945786

 

 

پائولو دی کانیو، ستاره سرشناس ایتالیایی سابق فوتبال در انتقاد از اریکسن گفت:« اینتر با یک بازیکن تنبل قرارداد امضا کرده است. اریکسن دوست دارد بدون توپ بدود و تنها با دستور سرمربی به پست خود برمی گردد. به همین خاطر کونته زمانی از او استفاده می کند که واقعا مهم باشد. او مانند هیچ یک از بازیکنان اینتر توانایی شوت زدن، دریبل کردن و نگاه کردن ندارد و به همین خاطر توصیه ام این است که تنها در نیمه دوم به میدان برود.»

 

جوزپه برگومی، بازیکن سابق اینتر هم درباره اریکسن صحبت کرد و گفت:« گاهی اوقات بازیکنان خوب شناخته نمی شوند. اریکسن بازیکنی نیست که باعث بهتر کردن شرایط تیم شود. او هافبکی است که پشت دو مهاجم خوب دیده می شود اما باید در خود تغییر ایجاد کند تا به بهترین شکل بازی کند.»

 

 

1484297

 

 

آنتونیو کونته سرمربی اینتر پس از دیدار برابر لاتزیو که پنجمین بازی اریکسن بود، گفته بود:« باید تعادل را پیدا کنم‌. نمی توانیم به این موضوع فکر کنیم که یک بازیکن می تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند. بدون او به اینجا رسیدیم.»

اریکسن هنوز خانه ای در میلان ندارد و در روزهای قرنطینه به دلیل بسته شدن هتل، برای مدتی با شرایطی عجیب روبرو شده بود.

دیدگاه‌ها