کد خبر : 1683913 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 16:01 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت 1 آلمان

بارسلونا رقیب جدی بایرن برای جذب پدیده آلمانی

باشگاه بارسلونا هم به جمع تیم های خواهان "کای هاورتس"، ستاره بایر لورکوزن اضافه شد.

بارسلونا رقیب جدی بایرن برای جذب پدیده آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، علاقه بایرن مونیخ به کای هاورتس پدیده فوتبال آلمان و باشگاه لورکوزن، بر کسی پوشیده نیست اما در آلمان گزارش داده اند که بارسلونا هم به جمع تیم های خواهان این بازیکن، اضافه شده است.

 

 

1491323

 

 

هاورتس که برای تیم ملی آلمان هم بازی می کند، تا 2022 با لورکوزن قرارداد دارد. طبق ادعای اسپورت 1، باشگاه بارسلونا تماس های اولیه با لورکوزن را برقرار کرده و به این باشگاه پیشنهاد معاوضه بازیکن داده است.

 

باشگاه آلمانی روی هاورتس 100 میلیون یورو قیمت گذاری کرده اما بارسا برای کاهش رقم انتقال، پیشنهاد داده است تا امرسون(بازیکن قرضی بارسا در بتیس)، مارک کوکوریا و کارلس آلنیا را به لورکوزن انتقال دهد. کوکوریا به صورت قرضی با بند خرید برای ختافه بازی می کند و آلنیا هم یک نیم فصل به بتیس قرض داده شده است.

هاورتس 20 ساله چندی پیش تایید کرد که ممکن است بازی در خارج از آلمان را امتحان کند:« پیشنهادات من فقط از بوندسلیگا نیستند و چند پیشنهاد خارجی هم دارم. من از هیچ چالشی هراس ندارم و معتقدم بازی در یک تیم خارجی هم می تواند تجربه فوق العاده ای باشد و شاید آن را قبول کنم.»

 

گفته می شود تمرکز بایرن مونیخ روی لروی سانه و نیز جذب یک مدافع هافبک است و این می تواند فرصتی طلایی برای بارسلونا محسوب شود.

 

 

1496590

دیدگاه‌ها