کد خبر : 1684002 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:16 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

آموزش مدافع ایرانی توسط متخصص دانمارکی

ویدئوی پرتاب اوت میلاد محمدی در توئیتر خنت

باشگاه خنت با انتشار ویدئوهایی از میلاد محمدی مدافع ایرانی تیمش این بازیکن را به پرتاب اوت های ویژه اش تشویق کرده است.

ویدئوی پرتاب اوت میلاد محمدی در توئیتر خنت

به گزارش" ورزش سه" پرتاب اوت میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران در بازی برابر اسپانیای یکی از جالب ترین اتفاقات رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بود. او در این زمان برای انداختن یک پرتاب اوت بلند قبل از رسیدن به خط زمین یک پشتک زد اما وقتی به لب خط اوت رسید از پرتاب آن منصرف شد. موضوعی که توجه رسانه های زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرد.


توماس گرونمارک مربی دانمارکی تیم لیورپول اما یک مربی متخصص پرتاب اوت است که توسط یورگن کلوپ به این تیم پیوسته است. او که در تیم خنت بلژیک نیز با میلادمحمدی کار و حتی روی همین پرتاب های چرخشی همراه با پشتک او نیز کار کرده است:" 40-30 روزنامه‌نگار به این خاطر از من سوال کردند که حرکت جالب و خنده داری بود و من به همه آنها گفتم که شاید این حرکت کمی خنده دار باشد اما به نظر من، میلا شجاع بود که چنین حرکتی را انجام داد؛ در حالی که یک دقیقه به پایان بازی مانده بود؛ در دیدار مقابل اسپانیا در جام جهانی. او واقعا شجاع بود و من تحسینش می کنم. به او افتخار می کنم.


من با تیم خنت کار کردم؛ سرمربی خنت، به من گفت که یک مدافع کناری به خدمت گرفتیم و من دیدم که، این همان بازیکنِ جام جهانی است که پرتاب اوت چرخشی انجام داد. خیلی جالب بود. ما با خنت در ژانویه 2020 یک کمپ تمرینی در اسپانیا داشتیم. من طبق برنامه پرتاب های اوت بلند، سریع و هوشمندانه با او کار کردم و البته پرتاب های چرخشی را هم تمرین کردیم. پرتاب های چرخشی می تواند گاهی موثر باشد اما برای من مسئله مهم این است که او جسارت داشت و این کار را مقابل اسپانیا انجام داد و من تحسینش می کنم. میلاد آدم فوق العاده ای است و همین طور بازیکنی فوق العاده."


باشگاه خنت در صفحه توئیترش دو ویدئوی از تمرین اوت میلاد محمدی گذاشته که یکی قبل از شروع تمرینات با مربی اوت و یکی مربوط به بعد از آن است. در ویدئوی قبل از تمرین میلاد در پرتاب چرخشی موفق عمل نمی کند اما در ویدئوی بعد از تمرینات با گرونمارک  گرونمارک در پرتاب اوت چرخشی که در آن پشتک می زند به مهارت رسیده است. در این توئیت ها و زیر این ویدئو به غیر از جمله" میلاد محمدی قبل و بعد از تمرین اوت" نوشته شده  است:


فقط سعی کنید. برای آموختن باید تلاش کنید.


میلاد محمدی: باشه...فهمیدم

 

 

1496697

 

1496699

 

1496698

 

میلادمحمدی قبل از آموزش توسط گرونمارک در تمرینات خنت

 

1496700

 

1496702

 

1496701

 

میلاد محمدی بعد از آموزش پرتاب اوت توسط گرونمارک

 

دیدگاه‌ها