کد خبر : 1684011 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:52 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

می گویند سنت بالا رفته، اما به خودم ایمان دارم

دورخیز جردن باروز برای دومین طلای المپیک

کشتی گیر سرشناس آمریکایی از انگیزه بالای خود برای کسب دومین طلای المپیک در توکیو 2021 خبر داد.

دورخیز جردن باروز برای دومین طلای المپیک

به گزارش "ورزش سه"، جردن باروز که جزو پرافتخارترین کشتی گیران آمریکایی به شمار می رود و در میان ایرانی ها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی با هومن توکلیان، عضو ایرانی فدراسیون کشتی آمریکا شرکت کرد.


قهرمان المپیک 2012 لندن که این روزها مثل سایر ورزشکاران در سراسر جهان در قرنطینه به سر می برد، گفت: ورزش کردن در شرایط قرنطینه سخت است. من همیشه عادت داشتم کشتی بگیرم و در خانه ماندن کار را برای من از نظر جسمی و انگیزشی سخت می کند. سعی می کنم این روزها بیشتر برای خانواده ام وقت بگذارم و ساعات زیادی را دوچرخه سواری می کنم. امیدوارم هر چه زودتر این دوران تمام شود و به تشک کشتی برگردم.


وی درباره شانس خود برای کسب دومین طلای المپیک عنوان کرد: من هنوز به خودم ایمان دارم. شاید بعضی ها بگویند سنم بالا رفته و کندتر شدم، اما من خیلی به حریفانم اهمیت نمی دهم. خودم تمریناتم را می کنم و می دانم که چه توانایی هایم چیست. سن برای من مساله نیست چون همیشه بهترینم را روی تشک می گذارم. این سال هایی هم که موفقیت کسب کردم، هیچ وقت برای من آسان نبوده و به سختی خودم را به اینجا رساندم.


جردن باروز درباره اینکه برای حضور در المپیک باید با کایل داک، قهرمان وزن 79 کیلوگرم دنیا مبارزه کند، گفت: کایل داک حریف سرسخت و کشتی گیر خوبی است. من باید تلاشم را بکنم و زرنگ باشم تا از پس او بربیایم. داک به خودش ایمان دارد و من هم به خودم ایمان دارم.

دیدگاه‌ها