کد خبر : 1684126 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:30 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رئیس فدراسیون ایتالیا به لغو احتمالی سری آ

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خواهان رفع مشکل باشگاه های معترض برای از سرگیری سری آ شد.

واکنش رئیس فدراسیون ایتالیا به لغو احتمالی سری آ

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که اسکای اسپورتس و لاریپوبلیکا ادعا کردند تیم های حاضر در سری آ، اتحادیه بازیکنان و انجمن نمایندگان مخالفت خود را با پروتکل های در نظر گرفته شده برای از سرگیری تمرینات و مسابقات اعلام کرده‌اند.

به نظر می رسد که مشکلات آنها به این تصمیم بر می گردد که اگر یک نفر به کرونا مبتلا شود، در پی آن کل تیم وارد قرنطینه 15 روزه خواهند شد. آنها به دنبال این هستند که مانند بوندسلیگا تنها فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده به قرنطینه برود و سایر افراد تنها تحت آزمایش قرار بگیرند.

 

 

1496834

 

 

 گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره ادامه لیگ و شرایط پیش رو در گفت و گو با  شبکه رای گفت:« تنها یک مشکل وجود دارد. پیدا کردن امکانات برای اسکان بازیکنان برای تمرینات پیش رو که به صورت محدود برگزار می‌شود. صحبت‌های اسپادافورا و اسپرانزا (وزرای ورزش و بهداشت ایتالیا) جای خود، ‌اما تغییرات کوچکی برای پروتکل باید انجام شود تا تمرینات انفرادی به صورت جمعی برگزار شود.

نگرانی باقی مانده برای ما هم مسئله مثبت بودن تست یک بازیکن و فرستادن تمام اعضای تیم به قرنطینه است. این مسئله‌ای است که برای جلوگیری از استرس بین بازیکنان در ادامه فصل، باید با آن روبرو شویم و راه حلی بیندیشیم.»

 

 

1484119

 


باشگاه‌های سری‌آ تاریخ چهارشنبه  13 ژوئن(24 خرداد) را به عنوان تاریخ شروع مجدد بازی‌ها اعلام کرده بودند اما با توحه به باقی‌ ماندن بازی‌های زیاد، ممکن است دوباره ایده برگزاری پلی‌آف به جریان بیفتد. گراوینا در این رابطه گفت:« ایده برگزاری بازی‌ها به صورت پلی‌آف را کنار نگذاشته‌ایم و باید برای هر مسئله‌ای آماده باشیم. باید بگویم در حال حاضر امکان از سرگیری بازی‌ها از 13 ژوئن وجود دارد.»

دیدگاه‌ها