کد خبر : 1684588 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:24 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان سابق دوومیدانی:

کسی که در حال غرق شدن است، دست و پا می‌زند

قهرمان سابق پرتاب چکش دوومیدانی گفت: کسی که در حال غرق شدن است دست و پا می‌زند. چند روز دیگر که مجمع برگزار می‌شود، همه چیز مشخص خواهد شد.

کسی که در حال غرق شدن است، دست و پا می‌زند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کاوه موسوی در مورد صحبت‌هایی که برای برگزاری مجمع عمومی هیات دوومیدانی آذربایجان غربی می‌شود، اظهار داشت: به هرحال مجمعی که یک رئیس را انتخاب می کند، می تواند هر زمانی که خواست عملکرد او را ارزیابی کند و این هم یک کار قانونی است. عملکرد فهیمی در راس هیات دوومیدانی در این مدت خوب نبوده و اعضای مجمع به دنبال شنیدن گزارش او در مجمع هستند.

 

وی ادامه داد: فهیمی باید سه سال قبل کنار می‌رفت، اما در دوره دوم با کمک کیهانی به ریاست رسید. من به عنوان کارشناس امور هیات‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، عملکرد هیات را بررسی کرده‌ام و از 20 آیتمی که باید امتیاز کسب کنند، در 18 مورد افت داشته است.در استعدادیابی، قهرمان پروری و دانش افزایی مربیان ضعیف عمل شده است.

 

قهرمان سابق پرتاب چکش دوومیدانی در مورد اینکه فهیمی گفته اداره کل و رزش و جوانان استان به دنبال برکناری او است، گفت: اصلا اینطور نیست. مگر زمانی که به ریاست رسید، اداره کل نقش داشت؟ عملکرد او در این مدت ضعیف بوده و ربطی به مدیرکل ندارد و مجمع تصمیم می‌گیرد. او در مجمع از عملکرد خود دفاع می‌کند و اگر قانع کننده بود، دوباره رای اعتماد می‌گیرد و در غیر اینصورت کنار می‌رود. همان طور که اعضا او را انتخاب کردند، حق هم دارند عملکرد او را ارزیابی کنند.

 

موسوی در پایان عنوان کرد: به هرحال کسی که در حال غرق شدن است دست و پا می‌زند. چند روز دیگر که مجمع برگزار می‌شود، همه چیز مشخص خواهد شد. همه باید مسئول عملکرد خود باشند و نمی‌توان به دیگران خرده گرفت.

دیدگاه‌ها