کد خبر : 1684633 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:44 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولیایی: اسم پرداختی ناچیز به پیشکسوتان حقوق نیست

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: نمی توان اسم مبلغ ناچیزی که به حساب پیشکسوتان واریز می شود را حقوق گذاشت.

اولیایی: اسم پرداختی ناچیز به پیشکسوتان حقوق نیست

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه استقلال اعلام کرد حقوق معوقه 5 ماه 86 پیشکسوت این باشگاه پرداخت شده؛ موضوعی که شاید تعجب برخی از پیشکسوتان را هم در پی داشت.


کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق استقلال که عضو هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال هم هست، در این باره به "ورزش سه" گفت: اینکه این پرداختی را حقوق اطلاق کنیم، بی انصافی است. تیم های پیشکسوتان در باشگاه تمرین می کنند و باشگاه هم برای هزینه ایاب و ذهاب به آن ها مبلغی را پرداخت می کند. این عدد واقعا در حدی نیست که بگوییم حقوق پرداخت می کنیم.

 

وی افزود: اگر بخواهند حقوق پرداخت کنند، هیچ کدام از این پیشکسوتان نباید کارمند یا بازنشسته نهاد دیگری باشند چون ایراد قانونی دارد که از دو جا حقوق بگیرند. در ضمن اداره بیمه و مالیات هم سراغ باشگاه می آید و می گوید وقتی حقوق می دهی، باید بیمه کنی و مالیات هم بدهی.

 

اولیایی همچنین گفت: دیروز جلسه هیات مدیره پیشکسوتان برگزار شد و آقای جباری در این باره توضیحات مفصلی داد. 100 پیشکسوت در لیست باشگاه هستند که نزدیک به 70، 80 نفر این مبلغ ناچیز را دریافت کردند. امیدوارم بازخورد این حرکت تبلیغاتی باشگاه منفی نباشد!

دیدگاه‌ها