کد خبر : 1685593 | 04 خرداد 1399 ساعت 19:35 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه اینتر برای واگذاری لائوتارو به بارسا مشخص شد

اینتر و بارسلونا در آستانه توافق برای انتقال لائوتارو مارتینز به لالیگا هستند.

گزینه اینتر برای واگذاری لائوتارو به بارسا مشخص شد


به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که لائوتارو مارتینز جدی ترین هدف بارسلونا در فصل تابستان محسوب می شود و حالا اخبار گاتزتا دلااسپورت حاکی از آن است که اینتر و بارسلونا توافق کرده اند که جونیور فیرپو بخشی از قرارداد انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ باشد و باشگاه ایتالیایی به خرید آرتورو ویدال یا ساموئل امتیتی ​​علاقه ای نشان نداده است.

 

1498599

 

بلوگرانا تمایلی ندارد بند 111 میلیون یورویی آزاد شده در قرارداد لائوتارو را پرداخت کند، بنابراین سعی دارد در مذاکره با اینتر، بازیکنی را به عنوان بخشی از معامله راهی این تیم کند تا اینگونه هزینه خرید ستاره آرژانتینی نراتزوری کاهش یابد.

 

جونیور فیرپو دفاع چپ بااستعدادی است در آگوست پیش رو 24 ساله می شود و تاکنون این فصل در 17 بازی برای بارسلونا یک گل زد و یک پاس گل نیز ارسال کرده است. علیرغم تمایل اینتر به خرید ویدال، بارسا می خواهد با حضور او در این معامله 20 الی 25 میلیون یورو از قرارداد لائوتارو کم کند که با توجه به سال آخر قرارداد این هافبک شیلیایی، اینتر پرداخت این رقم را منطقی نمی داند. همچنین مصدومیت های متوالی ساموئل اومتیتی در سال های اخیر باعث شده اینتر علاقه ای به خرید این مدافع فرانسوی نیز نداشته باشد.

دیدگاه‌ها