کد خبر : 1686416 | 08 خرداد 1399 ساعت 19:02 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلبا از آرات حمایت کردم؛ او حاشیه ای ندارد

خدمتی: به خاطر کرونا شلیک واقعی نداریم!

نخستین مدال آور طلایی ایران در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، شیوه تمرینی متفاوتی را در روزهای اوج گیری کرونا گذراند.

خدمتی: به خاطر کرونا شلیک واقعی نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، کسب نخستین سهمیه المپیک 2020 توکیو که حالا به واسطه شیوع کرونا، یکسالی فعلا به تعویق افتاده است توسط نابغه تیراندازی ایران، نجمه خدمتی به دست آمد؛ کسی که پیش از کسب این افتخار توانسته بود در مسابقات آسیایی 2014، نخستین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد. رکورد دار فینالِ جوانان جهان در سال 2014 تا 2016 در روزهای اوج گیری کرونا توانست به تمریناتش ادامه دهد.


او با توجه به شرایط، تعویق المپیک را اتفاق مثبتی می‌داند و معتقد است که این فرصت، می‌تواند آمادگی‌ها را افزایش بدهد؛ او که چند روز دیگر شمع تولد 24 سالگی‌اش را فوت می‎کند، در گفتگویی با ما از این روزهای خود که تبِ کرونا کاهش یافته و تمرینات ورزشی دوباره آغاز شده می‌گوید و فعالیت‌های انسان دوستانه‌ای که این روزها دنبال می‌کند.

 

کرونا همه برنامه ریزی های فدراسیون جهانی را به هم ریخت

 

در حال حاضر به دلیل تعویق المپیک به یکسال بعد، تمامی برنامه‌ریزی های فدراسیون جهانی به هم ریخته است و شرایط سخت‌تری نسبت به گذشته پیش آمده است؛ چرا که طبق برنامه ریزی مربی برای کسب سهمیه‌ها تلاش می‌کردیم و تمرینات را دنبال می‌کردیم اما شیوع کرونا باعث شد تا المپیک به تعویق بیفتد. برنامه مسابقات هم هنوز مشخص نیست اما امیدوارم زودتر شرایط مشخص بشود و بتوانیم برنامه ریزی های لازم برای شرکت در تورنمنت‌ها و مسابقات دیگر را هم انجام دهیم.

 

فارغ از المپیک، جام جهانی تیراندازی هم لغو شد

 

پیش از این‌که اسفندماه از راه برسد و قرنطینه آغاز شود، ما مسابقات دانمارک را پشت سر گذاشتیم و بعد هم اردوی هانوفر بود که گذراندیم؛ حدود یک هفته مانده به مسابقات جام جهانی هند بود که در اواخر اسفندماه قرنطینه آغاز شد و شیوع کرونا باعث شد هم جام جهانی منتفی شود و هم ما ادامه برنامه آماده سازی خودمان را از داخل خانه و به صورت غیرحضوری دنبال کنیم.


به خاطر کرونا شلیک واقعی نداشتیم


با برنامه ریزی خانم هاشمی سرمربی تیم، تمرینات غیر حضوری به صورت منظم و دقیق دنبال شده تا به امروز و متاسفانه مشکل بزرگ تمرینات غیرحضوری، عدم انجام شلیک واقعی است. صرفا دستگاهی به نام «اِسکَت» بود که روی سلاح قرار می‌گیرد و به نوعی یک دوربین است که نمایش می‌دهد در صفحه لپ‌تاپ که تیر که شلیک می‌شود به کجا اصابت می‌کند و همانطور که گفتم در این مدت کرونا ما متاسفانه شلیک واقعی را نداشتیم.

 

1499490

 

تاریخ دقیق اردوهای حضوری مشخص نیست

 

درباره اردوهای آماده سازی به صورت حضوری، صحبت‌های زیادی مطرح است اما هنوز قطعی تاریخی به ما از سوی فدراسیون اعلام نشده است؛ اما واقعا امیدوارم دوباره شرایط به روال گذشته بازگردد و بتوانیم هر چه زودتر اردوهای آماده سازی حضوری را پشت سر بگذاریم.

 

اعتماد مردم، اتفاقی خوبی را رقم زد

 

عضو سازمان جوانان هلال احمر هستم و سعی می‌کردم در مواقع مختلف و اتفاقات گوناگون از طریق هلال احمر کمک خودم را انجام بدهم؛ امسال به واسطه کرونا و لغو اردوهای حضوری، فرصت بیشتری برای انجام این‌چنین اقداماتی پیش آمد و باعث شد تا بتوانم به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ورزش به خانواده‌های آسیب دیده و به ویژه افراد بد سرپرست و یا زنان سرپرست خانوار بسته های حمایتی و مواد غذایی را به اونها کمک کنم و به نمایندگی از مردم و با همراهی آن ها، این کار بزرگ شکل گرفت و کمک‌های خوبی از طریق مردم انجام شد.


با توجه به شرایط کرونا، امکان حضور افراد نبود و برای همین، این نمایندگی را پذیرفتم که بی‌نهایت از لطف مردم سپاسگزارم که اعتماد کردند و با همراهی همدیگر توانستیم به این قشر آسیب دیده از جامعه کمک کنیم.

 

6 سال است که آرات حسینی را می‌شناسم!

 

خدمتی درباره لایو پرحاشیه‌اش با آرات حسینی، کودک پر سر و صدای این روزهای شبکه های اجتماعی هم گفت: من آرات را از سال 2014 که مدال طلای اینچئون را گرفتم می‌شناسم که آرات برای من یک فیلم منتشر کرد و در آن به من ابراز محبت کرد و در آن ویدئو حرکات نمایشی را با توپ انجام داد؛ از همان روز من واقعا به او افتخار کردم و خوشحال شدم که به عنوان یک کودک در حال تلاش زیادی است و پیشرفت‌ خوبی را برای هدفی که دارد تجربه می‌کند.


من از همان موقع از آرات حمایت کردم چرا که احساس کردم با این حمایت من، آرات انگیزه بیشتری خواهد گرفت. به نظر من، آرات خودش هیچ حاشیه‌ای ندارد و من قلباً از او حمایت می‌کنم چون چهره معصوم و مهربانی هم دارد.برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در هر زمینه‌ای، افرادی به دنبال تخریب هستند که فکر می‌کنم طبیعی است و نباید چندان به این‌چنین مواردی توجه کرد.

دیدگاه‌ها