کد خبر : 1686676 | 10 خرداد 1399 ساعت 13:17 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

علت کاهش علاقه رئال به پوگبا؛ دستمزد بالا

احتمال انتقال پل پوگبا به رئال مادرید کمتر شده چرا که رئال می‌ترسد پرداخت دستمزد 17 میلیون یورویی به او باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شود.

علت کاهش علاقه رئال به پوگبا؛ دستمزد بالا

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، باشگاه رئال مادرید امید خود به جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را تا حد زیادی از دست داده و علت اصلی دستمزد درخواستی بالای پوگبا بوده.

 

1499845

 

رئال از این بیم دارد که در صورت پرداخت 17 میلیون یورو دستمزد به پوگبا در هر فصل این موضوع باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شود، به خصوص با توجه به اینکه رئالی‌ها اخیرا با کاهش دستمزدشان در بحران کرونا موافقت کرده‌اند و انتظار می‌رود کاهش دستمزد دیگری هم در پیش باشد.

 

1499844

 

با اینحال زین‌الدین زیدان همچنان تمایل زیادی برای جذب هموطنش پوگبا دارد. ولی با توجه به اینکه بازیکنان رئال در ماه آوریل پذیرفتند دستمزدشان 10 درصد کاهش یابد، مدیران رئال از این می‌ترسند که پرداخت دستمزد بالا به پوگبا به تنش در رختکن این تیم منجر شود. تنشی که سردمداران احتمالی آن سرخیو راموس و مارسلو خواهند بود.

 

1499843

 

با توجه به این واقعیت، انتظار می‌رود فلورنتینو پرز با انتقال پوگبا به برنابئو مخالفت کند و درخواستهای زیدان سرانجام به جایی نرسد.

 

 

دیدگاه‌ها