کد خبر : 1686680 | 10 خرداد 1399 ساعت 13:30 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوضاع نامطلوب کرونایی و احتمال تصمیم جدید؛

چین به برزیلی ها غرامت می‌دهد و فسخ می‌کند؟

13 بازیکن برزیلی شاغل در لیگ چین هنوز در کشور خود هستند و باتوجه به اوضاع وخیم کرونا در برزیل، احتمال دارد باشگاه های قید این فوتبالیست ها را بزنند.

چین به برزیلی ها غرامت می‌دهد و فسخ می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته 26 هزار مورد کرونایی جدید در کشور برزیل شناخته شدند تا این کشور آمریکای جنوبی در رتبه دوم بیشترین تعداد مبتلایان قرار بگیرد. این در حالی است که فوتبال هم در برزیل تعطیل شده و باتوجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا، مشخص نیست که چه زمانی مسئولان اجازه از سر گیری مسابقات را خواهند داد.

 

اما کرونایی شدن تعداد زیادی از برزیلی ها بر دیگر نقاط نیز تاثیر خود را خواهد داشت. برزیل بیشترین تعداد فوتبالیست لژیونر را به خود اختصاص داده و حالا این بازیکنان برای ترک کشور و حضور در تیم های باشگاهی با مشکل مواجه شده اند. از جمله این بازیکنان، 13 فوتبالیستی هستند که در تیم های چینی عضویت دارند و هنوز نتوانسته اند به اردوی تیم باشگاهی ملحق شوند.

 

معروف ترین این بازیکنان پائولینیو ستاره سابق بارسلونا، اندرسون تالیشکا هافبک اسبق بشیکتاش، رناتو آگوستو، میراندا و... هستند که باتوجه به قانون منع ورود خارجی ها، پشت درهای چین مانده اند. حالا احتمال دارد باتوجه به شدت شیوع بیماری کووید19 در برزیل، تیم های چینی به طور کلی قید بازیکنان برزیلی که هنوز نیامده اند را بزنند و قرارداد آن ها را فسخ کنند.

 

این در حالی است که احتمالا تا اواسط پاییز اجازه ورود خارجی ها داده نخواهد شد و چینی ها مجبورند لیگ را با بازیکنان و مربیان نصفه و نیمه آغاز کنند که باید دید این موضوع چه تاثیری در نتایج تیم ها خواهد داشت.

دیدگاه‌ها