کد خبر : 1686751 | 10 خرداد 1399 ساعت 18:22 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیبو کورتوا:

دلتنگ فوتبال ۱۱ به ۱۱ در تمرینات هستم

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید می گوید برای انجام فوتبال ۱۱ به ۱۱ در تمرینات تنگ شده است.

دلتنگ فوتبال ۱۱ به ۱۱ در تمرینات هستم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی لوس بلانکوس در رقابت‌های لالیگا به تاریخ ۸ مارس برمی گردد؛ جایی که آنها با یک شوک روبرو شدند و در خانه رئال بتیس شکست خوردند تا دوباره صدر جدول را به رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا هدیه کرده باشند.

 

بعد از بازی با رئال بتیس اما مسابقه ای در لالیگا برگزار نشد چرا که شیوع گسترده ویروس کرونا مانع از این موضوع شد. به هر حال و بعد از حدود دو ماه دوباره چراغ سبز برای ازسرگیری رقابت‌های لالیگا داده شده و به نظر می‌رسد که رئال مادرید هم به شدت تمرینات خود افزوده است.

 

 

1497562

 

 

تیبو کورتوا درباره بازگشت به تمرینات گفت: " همیشه خوب است که مدتی را در خانه و کنار خانواده تان بگذرانید اما بعد از چند هفته واقعاً حوصله شما سر می رود. آن وقت است که شما می‌خواهید به عقب برگردید و دوباره تمرین کنید. با این وجود من در خانه هم تمرین می‌کردم. تردمیل، وزنه و چیزهای دیگر.

 

با این حال از سرگیری تمرینات شامل پروتکلی می‌شود که در هفته اول کمی عجیب بود. حداقل من با مربی دروازه‌بان‌ها تمرین می‌کردم اما او هم نمی توانست پاس بدهد یا شوت بزند. شروع کار کمی عجیب بود اما بعد از آن عادت کردیم. واقعا مشتاق بازی کردن در تمرینات و فوتبال ۱۱ به ۱۱ هستیم."

دیدگاه‌ها