کد خبر : 1687010 | 11 خرداد 1399 ساعت 20:37 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلافگی مورینیو؛ حالا نوبت ما فوتبالی هاست!

به نظر می رسد ژوزه مورینیو از عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر کلافه شده است.

کلافگی مورینیو؛ حالا نوبت ما فوتبالی هاست!

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلی موقعت در سه ماه اخیر باعث لغو مسابقات فوتبال در تمام نقاط دنیا شد و حالا این روند کم کم در حال به پایان رسیدن است. ژوزه مورینیو نیز مدعی شد مردم منتظر آغاز رقابت های فوتبال هستند و وظیفه فوتبالی ها براورده کردن این انتظار است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما نباید خودخواه باشیم و بیش از حد مطالبه کنیم. حال نوبت از خودگذشتی ماست. به عنوان مثال وقتی بازیکنان در رقابت های یورو و جام جهانی بازی می کنند به سختی تعطیلات دارند و آنها از تعطیلات مستقیم به تمرینات می آیند و بعضی اوقات کمتر از یک هفته برای بازی در اولین مسابقه لیگ برتر تمرین می کنند.

 

1499336

 

در این مقطع مردم نگران تلاش برای دستیابی به آنچه هرگز نداشته اند هستند. به عنوان مثال ما در مورد آسیب دیدگی های قبل از فصل صحبت می کنیم، اما صدمات قبل از فصل وجود دارد. در فصول عادی نیز آسیب دیدگی های قبل از فصل رخ می دهند، بنابراین ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم این بار چنین اتفاقی تکرار نشود.

 

ما نمی توانیم بیشتر از آنچه مسئولان برایمان مهیا می کنند درخواست کنیم، این نهایت امنیت است و فکر می کنم اکنون زمان آن رسیده که فقط بازی کنیم و آنچه مردم می خواهند را برایشان فراهم کنیم. شما به کشورهای دیگر نظیر آلمان نگاه کنید و آنها پیش از این بازی ها را آغاز کرده اند، فوتبال این هفته در پرتغال و هفته آینده در اسپانیا شروع می شود. ما فوتبالی بودیم که هرگز متوقف نمی شد، حتی در دوره هایی مانند کریسمس. ما لیگ جهانی هستیم و بازی نکردن احساس عجیبی می دهد، اما ما با صبر و شکیبایی منتظر هستیم تا چراغ سبز آغاز بازی ها روشن شود."

دیدگاه‌ها