کد خبر : 1687438 | 13 خرداد 1399 ساعت 23:08 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو مادرید با یک غایب بزرگ مقابل بیلبائو

به نظر می‌رسد که ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید به دلیل محرومیت دیدار ۱۴ ژوئن این تیم مقابل بیلبائو را از دست خواهد داد.

اتلتیکو مادرید با یک غایب بزرگ مقابل بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی به ارزش ۱۲۶ میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست تا به گران ترین خرید تاریخ باشگاه اسپانیایی تبدیل شود.

 

فلیکس که به عنوان جانشین آنتوان گریزمان راهی واندامتروپولیتانو شد تا اینجا نتوانسته عملکرد مورد انتظار هواداران اتلتیکو مادرید را برآورده کند. البته مصدومیت های متوالی این ستاره پرتغالی نیز تاثیر زیادی در این موضوع داشته است.

 

 

1492107

 

 

وقفه دو ماهه به وجود آمده در رقابت‌های لالیگا اما به یک توفیق اجباری برای ژائو فلیکس تبدیل شد چرا که او بعد از مصدومیت از ناحیه زانو در این مدت ریکاوری خود را پشت سر گذاشت و حالا کاملا آماده حضور در میادین به نظر می‌رسد. او همچنین در تمرینات اتلتیکو بسیار آماده نشان داده تا باعث امیدواری دیگو سیمئونه شود.

 

بعد از تعطیلی دو ماهه رقابت‌های لالیگا، مسابقات کم تر دو هفته دیگر از سر گرفته خواهد شد و اتلتیکو مادرید در اولین بازی خود به مصاف بیلبائو خواهد رفت. اگرچه فلیکس تقریبا به طور کامل مصدومیت خود پشت سر گذاشته اما مارکا مدعی شده که او به دلیل محرومیت مقابل بیلبائو غایب خواهد بود اما مشکلی برای حضور در بازی بعدی روخی بلانکو مقابل اوساسونا نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها