کد خبر : 1688020 | 17 خرداد 1399 ساعت 13:45 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

دومین جام ملت ها هم به تاخیر می افتد

همان طور که جام ملت های نوجوانان و انتخابی جام جهانی به تاخیر افتاد و به جای شهریور در آذر برگزار می شود، به نظر می رسد تاریخ جام ملت های جوانان هم دستخوش تغییر شود.

دومین جام ملت ها هم به تاخیر می افتد 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی ها قرار است مهر ماه با حضور 16 تیم برتر آسیا از جمله ایران در تاشکند برگزار شود و 4 تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند راهی جام جهانی جوانان در سال 2021 برگزار خواهند شد. در جلسه آنلاین بعدی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص زمان برگزاری جام ملت های جوانان تصمیم گیری می شود. احتمالا کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری این بازی ها را از مهر ماه به دی ماه تغییر خواهد داد. 

 

تیم ملی جوانان بعد از شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را متوقف کرد. سیروس پورموسوی – سرمربی تیم ملی جوانان هم به تازگی از سمت خود استعفاء کرده است و انتظار می رود در روزهای آتی شاهد معرفی سرمربی جدید تیم ملی جوانان از سوی فدراسیون فوتبال باشیم. 

 

به تازگی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا در ماه های مهر و آبان برگزار می شود. تاخیردر زمان برگزاری جام ملت های نوجوانان و احتمالا جام ملت های جوانان به این دلیل نیست که در ماه های شهریور و مهر امکان برگزاری بازی ها وجود ندارد. به این خاطر است که در ماه های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا تیم ها فرصت آماده سازی نداشتند و قرار است بازی ها به تعداد ماه هایی که تیم ها در مسیر آماده سازی از دست داده اند با تاخیر برگزار شود.

دیدگاه‌ها