کد خبر : 1688215 | 18 خرداد 1399 ساعت 12:32 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب حضور پسر زیدان در تیم ملی الجزایر

جمال بالماضی سرمربی تیم ملی الجزایر هرگونه مذاکره با لوکا زیدان دروازه بان رئال مادرید برای حضور در این تیم را تکذیب کرد.

تکذیب حضور پسر زیدان در تیم ملی الجزایر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی الجزایر خود را آماده حضور در مقدماتی جام جهانی 2022 می‌کند و امیدوار است با جمال بالماضی یکی از تیم های صعودکننده به جام جهانی قطر باشد. اما در هفته های اخیر شایعات حضور بازیکنان دو ملیتی در این تیم، جنجال های زیادی را به پا کرده و حالا سرمربی الجزایر نسبت به این شایعات واکنش نشان داده است.

 

جمال بالماضی درباره مذاکره با پسر زین الدین زیدان ستاره فرانسوی می‌گوید: «هیچ مذاکره ای با لوکا نداشته‌ام و اطلاعی از این مورد ندارم اما نمی‌دانم که فدراسیون صحبتی انجام داده یا خیر.» لوکا زیدان دروازه بان تیم رئال مادرید که به رسینگ سانتاندر رفته، به خاطر ملیت پدرش می‌تواند در الجزایر هم بازی کند.

 

اما بازیکن بعدی جاناتان اشمیت است. اگرچه بالماضی حضور او را هم تکذیب کرده اما خود این بازیکن به فرانس فوتبال گفته که مذاکراتی را با فدراسیون داشته و اگر بتواند پاسپورت این کشور را دریافت کند، در تیم ملی الجزایر بازی میکند ولی این کار دشوار است. اشمیت دفاع راست تیم فرایبورگ است و بازیکنی شاخص در سطح فوتبال آفریقا محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها