کد خبر : 1688913 | 21 خرداد 1399 ساعت 19:43 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری و رونمایی از یک خوش‌شانسی بزرگ برای یووه

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس می گوید که تیمش به لحاظ این که می‌تواند در سه بازه زمانی متفاوت، در سه رقابت مهم شرکت کند خوش شانس است.

ساری و رونمایی از یک خوش‌شانسی بزرگ برای یووه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه به وجود آمده در رقابت های فوتبال سطح کشور ایتالیا که حدود سه ماه نیز به طول انجامید، مسابقات بالاخره از روز جمعه و با برگزاری مسابقه بین دو تیم یوونتوس و میلان در چهارچوب دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا برگزار خواهد شد؛ مسابقه ای که در بازی رفت با تساوی 1-1 خاتمه یافته بود.

 

مائوریتزیو ساری اما از برنامه بازی های تیمش در ادامه فصل راضی به نظر می‌رسد. سرمربی ایتالیایی در این باره به اسکای اسپورتس گفت: " من فکر می کنم خوش شانس هستیم که برای سه هدف به طور جداگانه از یکدیگر بازی خواهیم کرد

 

 

 

1497266

 

 

ساری در ادامه گفت: " تمام بازی های ما مقابل میلان در این فصل سخت بوده است. آنها تیمی هستند که کار را برای ما دشوار می کنند و نتیجه بازی اول چیزی را برای ما تضمین نمی کند.این تعلیق ها باعث می شود فکر کنم که آنها با همان ترکیب اصلی بازی اول پا به میدان بگذارند."

 

بعد از مسابقات کوپا ایتالیا، رقابتهای سری آ پیش روی بیانکونری خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که از ماه آگوست نیز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها