کد خبر : 1689065 | 22 خرداد 1399 ساعت 14:43 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

دورتموند از حاشیه‌های سانچو خسته شده

به نظر می رسد صبر سران دورتموند از کارهای جیدون سانچو به سر آمده و باید شاهد جدایی این ستاره انگلیسی در تابستان باشیم.

دورتموند از حاشیه‌های سانچو خسته شده

به گزارش "ورزش سه"، شکی در این نیست که جیدون سانچو یکی از بهترین خریدهای باشگاه دورتموند در سال های اخیر است. او با تنها 7 میلیون یورو از سیتی جذب شد و حالا گفته می شود برای جذب او 115 میلیون یورو هم پرداخت خواهد شد.

سانچو سومین فصل حضورش در دورتموند را پشت سر می گذارد و فصل جاری در 28 بازی توانسته 17 گل نیز به ثمر برساند اما سوای ارزش های فنی بسیار بالای او در زمین، حواشی بیرون زمینش باعث ناراضایتی مسئولان دورتموند شده است.

 

 

1502196

 

 

این بازیکن 20 ساله که منچستریونایتد را سخت خواهان خود می بیند، اخیرا گفته است که دوست دارد به انگلیس برگردد و حواشی اخیر نیی به او در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد.

 

نافرمانی ها در برابر دستورات مربی و دل ندادن به تمرینات از یک سو و اخیرا نقض قوانین قرنطینه و دعوت از آرایشگر اختصاصی به منزل برای کوتاه کردن مو از سوی دیگر باعث شده تا دورتموندی ها از او خسته شوند.

 

 

1502348

 

 

نقض قرنطینه برای او جریمه ای 8800 یورویی را در پی داشت که با توجه به درآمد بالای سانچو چیزی شبیه به شوخی بود. میشائیل زورک مدیر ورزش دورتموند اخیرا در مورد سانچو گفت:« جیدون فوتبالیستی فوق العاده درون زمین است ولی برخی حواشی بیرون زمین او باعث دور شدن تمرکزش از فوتبال شده و کمی مدیریت رفتاری او را دشوار ساخته است.»

 

در حال حاضر  شواهد از این قرارند که یونایتد تابستان پیش رو با رقمی بالا در نهایت سانچو را به انگلیس بر می گرداند.

 

دیدگاه‌ها