کد خبر : 1689139 | 23 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو آربلوا:

زیدان باید از هازارد و آسنسیو مراقبت کند

آلوارو آربلوا، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که ادن هازارد و مارکو آسنسیو باید کم‌کم به ترکیب رئال مادرید اضافه شوند.

زیدان باید از هازارد و آسنسیو مراقبت کند

به گزارش "ورزش سه"، وقفه سه ماهه به وجود آمده در رقابت های فوتبال برای برخی از بازیکنان به یک اتفاق مثبت و ویژه تبدیل شد. یکی از این ستاره ها ادن هازارد بود که پیش از این گفته می‌شد به دلیل مصدومیت کل فصل را از دست خواهد داد اما او در این مدت دوران ریکاوری خود را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و حالا به نظر می رسد که آماده حضور در میادین است.

 

 

1501561

 

 

آلوارو آربلوا که چند روز پیش به عنوان سرمربی تیم زیر 19 ساله‌های رئال مادرید معرفی شد، از عملکرد ستاره بلژیکی در تمرینات رئال مادرید تحت تاثیر قرار گرفته است. او در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که باید از هازارد و مارکو آسنسیو مراقبت بیشتری به عمل بیاید. آنها باید با دقایق کم و رفته رفته به زمین مسابقه برگردند.

 

باید مراقبت بیشتری از ادن هازارد شود که مانند یک هواپیما بازگشته است."

 

 

1485526

 

 

آربلوا درباره ترکیب رئال مادرید در هفته‌های پیش روی لالیگا نیز گفت: " من فکر نمی‌کنم که در ابتدا تغییرات زیادی ایجاد شود اما پس از آن زیدان در هر بازی سه یا چهار تغییر به وجود خواهد آورد. همچنین کریم بنزما همواره برای تیم مهم بوده و ما آن را دوباره خواهیم دید. او با زیدان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است."

دیدگاه‌ها