کد خبر : 1689201 | 23 خرداد 1399 ساعت 15:01 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

موضع رسمی دورتموند در مورد آینده اشرف حکیمی

باشگاه بروسیا دورتموند خواهان عقد قرارداد دائمی با ستاره مراکشی رئال شد.

موضع رسمی دورتموند در مورد آینده اشرف حکیمی

به گزارش "ورزش سه"، با تنها 4 بازی دیگر دوران حضور قرضی اشرف حکیمی در دورتموند به اتمام می رسد و او باید به رئال مادرید برگردد، جایی که تنها تا سال 2021 قرارداد دارد. آینده ستاره مراکشی هنوز نامشخص است و باید دید سران رئال در مورد او چه تصمیمی خواهند گرفت.

او در دورتموند 70 بازی انجام داده، 12 گل زده و 17 پاس گل نیز داده است. زیر نظر فاوره و برای دفاع 5 نفره دورتموند، او یک مهره کلیدی است که البته به وی آزادی عمل کامل برای حضور در حملات تیم نیز داده شده است.

 

 

1499357

 

 

اشرف اخیرا و در جریان مصاحبه گفت:« واضح است که دوست دارم به رئال برگردم و این باشگاه خانه من است ولی اگر در نهایت چنین اتفاقی عملی نشود، هرجا که باشم، سعی خواهم کرد، بدرخشم و باعث موفقیت تیمم شوم.»

 

 

Dortmund Sporting Director Michael Zorc to Retire in 2021 Upon ...

 

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی بروسیا دورتموند در واکنش به سوالی در مورد اشرف حکیمی گفت:« قطعا او با پایان فصل باید به رئال برگردد. قرارداد اشرف حکیمی با ما دو ساله و قرضی بود ولی قصد ما عقد قرارداد دائمی یا تمدید یک ساله ی قرارداد قرضی اوست. اینجا البته همه چیز به باشگاه رئال بستگی دارد. او در دورتموند راحت است و به خوبی خودش را وفق داده. اشرف یکی از کلیدی ترین بازیکنان ماست و معتقدم به مرور زمان به ارزش او اضافه نیز خواهد شد. شاید یکی دو سال بعد قیمت او چند برابر نیز بشود. معتقدم جذب قطعی اشرف برای هر دو طرف پرسود خواهد بود.»

دیدگاه‌ها