کد خبر : 1689210 | 23 خرداد 1399 ساعت 16:15 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوتس فانن اشتایل:

یولیان ناگلزمان از گواردیولا هم بهتر است

مدیر استعدادیابی سابق باشگاه هوفنهایم از یولیان ناگلزمان به عنوان تاکتیسینی ماهرتر از پپ گواردیولا یاد کرد.

یولیان ناگلزمان از گواردیولا هم بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، زمستان 2016 بود که یک مربی 28 ساله جانشین سرمربی اخراجی باشگاه هوفنهایم شد. یولیان ناگلزمان که کمک مربی هوفنهایم بود، در سن اندک هدایت این باشگاه را قبول کرد و بسیار موفق نیز ظاهر شد. او پس از متحول کردن هوفنهایم، حالا در 32 سالگی سرمربی لایپزیش است و این باشگاه را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسانده است.

ناگلزمان به خاطر ایده های تاکتیکی اش تمجیدهای جهانی را موجب شده و از نگاه لوتس فانن اشتایل مدیر سابق استعدادیابی هوفنهایم حتی از پپ گواردیولا هم بهتر است.

 

 

1502530

 

 

فانن اشتایل در مصاحبه با شبکه دازن و در مورد ناگلزمان گفت:« یولیان یک کمال گراست و کسی که اصلا شکست را دوست ندارد. برای او مهم نیست این یک بازی فوتبال است یا یک دوئل پنالتی ها با من؛ تحت هر شرایطی او می خواهد برنده باشد.

لفظ خیلی خوب برای یولیان کافی نیست؛ برای کسی که در جوانی به بالاترین سطح مربیگری رسیده است. بیراه نیست اگر بگویم او هیجان انگیزترین و مستعدترین مربی حال حاضر دنیاست. شاید مستعد هم لغت اشتباهی باشد چرا که او همین حالا هم در 32 سالگی یک مربی باتجربه است که در هوفن هایم تجربه نجات یک تیم از سقوط را پشت سر گذاشت و حالا با لایپزیش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد. او مربی زیر  17 ساله ها و زیر 19 ساله های هوفن هایم بود و از سال 2013 نیز در تیم اول هوفن هایم دستیار بود تا اینکه از فوریه 2016 سرمربی باشگاه شد.

 

 

 

 

چیزی که در مورد ناگلزمن مرا تحت تاثیر قرار می دهد، قدرت تجزیه و تحلیل اوست. برای مثال اگر من یک آنالیزور شبکه دازن باشم و بخواهم یک بازی را تحلیل کنم، شاید به سه دقیقه زمان نیاز داشته باشم ولی یولیان در 30 ثانیه می تواند رموز بازی را کشف کند. از نظر من او در زمینه تاکتیکی حتی بهتر از گواردیولاست و بهتر از او می تواند سبک بازی حریف را شناخته و ضد تاکتیک بزند.»

 

 

دیدگاه‌ها