کد خبر : 1689628 | 25 خرداد 1399 ساعت 16:22 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر طرف که بپیچی فساد هست

پروین: پرسپولیس را خواستیم به ما ندادند

علی پروین با شایعه حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید که خصوصی سازی سرخابی ها «کشک» است و انجام نخواهد شد!

پروین: پرسپولیس را خواستیم به ما ندادند

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین اسطوره فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم یادبود زنده یاد پرویز ابوطالب، با درخواست گفتگو از خبرنگاران مواجه شد و مثل اکثر اوقات با روی خوش به آن ها پاسخ مثبت داد. پروین صحبت هایش که در ادامه جنجالی هم شد را با یاد و خاطره از پرویز ابوطالب آغاز کرد: «خیلی زحمت در فوتبال کشید و تمام بازیکنان مطرح ما شاگرد او بودند. مسئولین ما باید یک مقدار بها به مربیان ما بدهند که بازیکن سالاری نباشد و بازیکن بسازند و دنبال بازیکن 5 میلیاردی نروند. زمانی که کلنگ اینجا (زمین راه آهن) را زدند من هم بودم ولی الان فقط یک اسم از راه آهن مانده. چرا باید اینطور باشد؟ این را از مسئولین سوال کنید!»

 

او درباره وضعیت فوتبال تهران نیز گفت: «تیم راه آهن و بانک ملی، تیم هایی بودند که تمام بازیکنان از این زمین می‌آمدند. من شاگرد آقامدد بودم، فکر می‌کنم آقای ابوطالب 500 بازیکن در سطح تیم ملی معرفی کردند، خدا به خانواده شان صبر بدهد.»

 

پروین افزود: «فقط حرف است و چیزی نمانده! فقط پرسپولیس و استقلال و سپاهان مانده و چند تیم دیگر در شهرستان ها. دیگر فوتبالی در کار نیست، شما نمی‌بینید هیچ جای دنیا باشگاه 4 مدیرعامل عوض کند، فدراسیون اینطور شود، بعدم کسی به دادشان نمی‌رسد که اگر این اتفاقات افتاده و خلافی بوده آن ها را دستگیر کنید، چرا این کار را نمی‌کنند؟ یک نفر از این ها را زیر سوال نمی‌برند.»

 

اسطوره سرخ ها درباره فساد در فوتبال نیز اظهار داشت: «هر مدیری که خلاف می‌کنند را باید بگیرند و برای مردم رو کنند. مثل این افرادی که پول بانکی ها را اعلام می‌کنند، این ها را هم اعلام کنند. چرا یک مدیرعامل 8 ماه بیشتر نیست؟ چرا با او برخورد نمی‌کنید؟»

 

علی پروین با اشاره به صحبت های محمد دادکان گفت: «یک ماه قبل پیش محمد دادکان بودم و او هم حرف من را زد، چه کسی به حرف ما گوش می‌دهد؟ شما هزاری بگویید، پرسپولیس و استقلال را ببینید، می‌گویند این تیم را بدهید ما، بدهی اش را قبول می‌کنیم، 100 میلیارد را هم می‌دهیم، چرا نمی‌دهند؟ شما یک مغازه دارید و 100 میلیارد بدهی دارید، 50 میلیارد هم به شما می‌دهند، کلید را نمی‌دهید که برود؟ این ها می‌خواهند پرسپولیس و استقلال در حاشیه باشند تا از کنارش منفعت ببرند. این خصوصی سازی کشک است و اصلا دنبالش نروید.»

 

او که شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس را در اختیار دارد، درباره شایعه حضورش در هیئت مدیره قرمزها گفت: «جای ما در هیئت مدیره نیست، انشالله درست می‌شود!»

 

پروین در پاسخ به این سوال که آیا فوتبالی ها می توانند مشکل را حل کنند، گفت: چرا علی دایی نباید رئیس فدراسیون بشود؟ علی کریمی چرا باید در خانه باشد؟ علی دایی و محمد مایلی و آقای دادکان بیایند که فوتبالی هستند. نه از ما، از استقلال بیایند هم همه حمایت می‌کنیم. نمی‌توانیم این فساد را از بین ببریم اما باید یک مقدار کمتر کنیم. شما هر طرف می‌پیچید این فساد هست.

 

وی در پاسخ در خصوص بدهی های انباشته فدراسیون هم عنوان کرد: «نمی‌دانم می‌خواهند چه کار کنند، می‌خواهید من بدهم؟»

دیدگاه‌ها