کد خبر : 1689806 | 26 خرداد 1399 ساعت 14:22 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

فردی رینکون:

کاش 20 درصد خامس به من فرصت می دادند

ستاره سابق تیم ملی کلمبیا هنوز هم از اینکه در رئال به او فرصت بازی زیادی داده نشد ناراحت است.

کاش 20 درصد خامس به من فرصت می دادند

به گزارش "ورزش سه"، فردی رینکون یکی از خریدهای بزرگ رئال برای فصل 96-1995 بود. فصلی که رئال باید از عنوان قهرمانی خود دفاع می کرد ولی همه چیز کابوس وار سپری شد.

رینکون هم نتوانست ستاره مورد نظر رئال نشان بدهد و پس از فصلی ناامیدکننده، به صورت قرضی از این تیم جدا شد و به پالمیراس برگشت. سال 97 هم او قطعی راهی کورینتیانس برزیل شد.

 

 

1503264

 

 

رینکون چندی پیش در مصاحبه با گل کاراکول کلمبیا و در مورد دوران کوتاه حضورش در رئال گفت:« مشکل من این بود که سفیدپوست نبودم. البته اینطور نبود که هر روز با نژادپرستی مواجه شوم ولی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال، با این مشکل روبرو بودم. کار با خورخه والدانو(مربی وقت رئال) خیلی دشوار بود و او از هر نظر نیز تحت فشار قرار داشت.»

 

 

1474593

 

 

بسیاری شرایط کنونی خامس رودریگز را با شرایط رینکون در رئال مقایسه می کنند. خامس هم از سوی زیدان فرصت چندانی برای بازی پیدا نمی کند و حتی دو سال به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی کرد. در بازگشت به رئال هم شرایط برای خامس تغییر نکرده است.

رینکون در این رابطه گفت:« شرایطی که من داشتم، با شرایط خامس قابل قیاس نیست. من دوست داشتم نصف و یا حتی 20 درصد فرصتی که به خامس داده شده را به من هم می دادند. در هر صورت شرایط هر کسی را باید با دوران خودش در نظر گرفت. سوای همه اینها معتقدم یک فوتبالیست تحت هر شرایطی باید از خودش مراقبت کند. اگر به خامس در رئال بازی نمی رسد، باید به تیمی برود که بتواند ارزش هایش را در آن اثبات کند.»

 

دیدگاه‌ها