کد خبر : 1690030 | 27 خرداد 1399 ساعت 14:37 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعا در آلمان:

ورنر قید حضور در لیگ قهرمانان با لایپزیش را زد!

تیمو ورنر پس از رسمی شدن انتقالش به چلسی قصد همراهی لایپزیش در ادامه لیگ قهرمانان را ندارد.

ورنر قید حضور در لیگ قهرمانان با لایپزیش را زد!

به گزارش "ورش سه"، درخشش فوق العاده تیمو ورنر در فصل جاری و به ثمر رساندن 25 گل باعث شد تیم های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این ستاره 23 و آلمانی باشند و حالا به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد تیمو ورنر در استمفوردبریج و برای باشگاه چلسی به میدان برود.

 

 

1500656

 

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و موفق لایپزیش نیز 2 روز پیش با تایید خبر جدایی تیمو ورنر عنوان کرد بعید است او فصل بعد جایی در ترکیب این تیم داشته باشد و جدایی او قریب الوقوع است.

گرچه تا یک ماه قبل به نظر می رسید تیم هایی چون بایرن مونیخ، لیورپول یا حتی اینتر مقصد بعدی تیمو ورنر باشند، اما حالا چلسی با او به توافق نهایی دست یافته و احتمالا به زودی خبر انتقال این بازیکن رسمی خواهد شد. چلسی برای پرداخت بند 53 میلیون پوندی قرارداد تیمو ورنر ابراز آمادگی کرده و به نظر همه توافقات برای این انتقال انجام شده باشد.

 

 

 

1498671

 

 

این در حالی است که لایپزیش هنوز باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود. تکلیف شکل برگزاری بازی ها فردا مشخص خواهد شد و گزارش ها در آلمان حامی از این هستند که تیمو ورنر قصد ندارد لایپزیش را در لیگ قهرمانان همراهی کند. هدف ورنر تمام کردن پروسه انتقالش به چلسی است و قصد دارد در ماه آگوست که زمان احتمالی ادامه لیگ قهرمانان است، در اختیار تیم جدیدش قرار بگیرد.

انتظار می رود با رسمی شدن انتقال او به چلسی و با وجود اینکه از سوی فیفا مجوز حضور ورنر و بازیکنانی مثل او در یک چهارم نهایی  لیگ قهرمانان صادر شده، او دیگر با پیراهن لایپزیش به میدان نرود.

 

دیدگاه‌ها