کد خبر : 1690854 | 01 تیر 1399 ساعت 14:10 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری: با تمام توان در خدمت کشتی هستیم

واکنش رییس کمیته المپیک به گلایه‌های دبیر

رییس کمیته ملی المپیک در جریان بازدیدهای امروز خود از فدراسیون های ورزشی به گلایه های اخیر علیرضا دبیر هم واکنش نشان داد.

واکنش رییس کمیته المپیک به گلایه‌های دبیر

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی طی هفته های اخیر بارها گلایه خود را از روش های مختلف بابت کمبود بودجه کشتی به گوش مسئولان ورزش رسانده است. او در حالی که کل بودجه مصوب دولتی از سوی وزارت ورزش و کمیته المپیک را برای کشتی 14 میلیارد عنوان کرده، می گوید 71 میلیارد برای اداره کشتی در یک سال نیاز است.


امروز سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک وقتی با سوالی در این رابطه مواجه شد، گفت: بنده اظهارات دبیر را تایید می‌کنم. اولا باید از او تقدیر کنم. او رییسی جوان و قهرمان المپیک و از جنس کشتی است که در این مدت کوتاه موفق بوده و سازماندهی و زیرساخت های خوبی ایجاد کرده و بخشی از دیون را نیز پرداخت کرده است.


وی افزود: کشتی ورزش اول ماست و بخشی از هویت ماست و موظف به حمایت از این رشته هستیم اما فدراسیون نیز باید از ظرفیت‌های مختلف مثل اسپانسر و صدا و سیما و دیگر ارگان‌ها برای جذب منابع مالی استفاده کند. با تمام توان در خدمت کشتی هستیم. دیروز با دبیر صحبت کردم و روزانه ارتباط داریم. ما با تمام توان از کشتی حمایت می کنیم.

دیدگاه‌ها