کد خبر : 1691374 | 03 تیر 1399 ساعت 17:35 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی بیلبائو:

شانس امتیازگیری در برنابئو بیش از نوکمپ است!

گایسکا گاریتانو سرمربی موفق اتلتیک بیلبائو می گوید چه در دوران بازی و چه مربیگری، شانس امتیاز گرفتن در برنابئو را بیشتر از نوکمپ می دانسته است.

شانس امتیازگیری در برنابئو بیش از نوکمپ است!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو امشب در نوکمپ میهمان بارسلوناست. در دیداری که از اهمیت فراوانی برخوردار است. بیلبائو فصل جاری توانسته بارسا را دو بار شکست دهد. یک بار در لالیگا و یک بار هم در کوپا دل ری و هر دو بار با نتایج 1-0. بیلبائو در برنابئو نیز توانسته رئال را با تساوی بدون گل متوقف کند.

 

 

1505182

 

 

گایسکا گاریتانو سرمربی بیلبائو در نشست خبری بازی با بارسا گفت:« در بازگشت به تمرینات برنامه ای را پیاده کردیم که بر اساس آن، بازیکنان به بهترین فرم خودشان برسند. بازیکنانم به خوبی می دانند ایده های من چه هستند و چگونه باید آنها را در زمین اجرا کنند. وقتی ما شانس گلزنی در زمین پیدا می کنیم، باید از آن استفاده کنیم. برابر بارسا باید از حداقل ها بیشترین استفاده را کرد. به لگانس نگاه کنید که دو موقعیت عالی گلزنی را در نوکمپ از دست داد و سپس دو گل دریافت کرد. ما نباید اشتباه لگانس را تکرار کنیم.»

 

 

1505181

 

 

گاریتانو ادامه داد:« ما رئال را در برنابئو متوقف کردیم و می خواهیم از بارسا هم امتیاز بیگریم اما چه دورانی که بازی می کردم و چه حالا که مربی هستم، همیشه این حس را داشته ام که امتیاز گرفتن در برنابئو به دشواری نوکمپ نیست. البته این فقط احساس من نسبت به بازی در این دو ورزشگاه است. البته که رئال می تواند در روز بدش هم شما را مغلوب کند. در هر صورت هدف ما این است که امشب از بارسا امتیاز بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها