کد خبر : 1691661 | 04 تیر 1399 ساعت 23:35 | 80.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال و اخراج زیر نظر مرد اول فولاد آره نا

"رشت زای" سوهان روح استقلال در جنوب (عکس)

هافبک شمالی فولاد خوزستان نقش تاثیرگذاری در پیروزی تیمش مقابل استقلال در فولاد آره نا ایفا کرد.

"رشت زای" سوهان روح استقلال در جنوب (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک هافبک سابق نساجی مازندران، ملوان و داماش گیلان که در این فصل به فولاد خوزستان پیوسته تا زیر نظر جواد نکونام کار خود را دنبال کند، در دیدار مقابل استقلال به خوبی توانست پاسخ مثبتی به اعتماد سرمربی تیمش بدهد.

 

آبشک در این بازی خصوصا در نیمه اول نقش اول بازی را داشت؛ او ابتدا توانست با پاس دیدنی خود باعث شود تا موسی کولیبالی بازی را به تساوی بکشاند و شرایط برای دو تیم برابر شود. با این حال دقایقی بعد از این گل و در شرایطی که همه در انتظار سوت پایان بازی در نیمه اول بودند، خطای غیرورزشی علی کریمی پیش چشمان سیدعلی روی آبشک باعث شد تا هافبک استقلال نیز با کارت قرمز مواجه شده و در نهایت زمین را ترک کند. 10 نفره شدن استقلال شرایط مناسبی برای دستیابی به نتیجه برای شاگردان جواد نکونام شکل می‌داد اما فرهاد مجیدی با اعتراضی که نسبت به این کارت قرمز داشت از منطقه فنی اخراج شد تا یک پوئن دیگر به فولاد خوزستان اضافه شود و شرایط کاملا به سود سرخپوشان اهوازی و البته جواد نکونام در فولاد آره نا پیش برود.

 

 

1505634

 

آبشک در نیمه دوم با توجه به اخراج علی کریمی تاثیر زیادی در خط میانی از خود به جا گذاشت و توانست کاملا بازی را به سود تیمش به جریان در بیاورد. او البته با در نیمه دوم هم شرایط را به سمتی پیش برد که تیمش کاملا برتر از حریف در زمین حاضر شود. ابتدا خطای عارف غلامی روی او در پشت محوطه جریمه تیمش که به دنبال قطع ضدحمله فولادی ها بود یک کارت زرد دیگر به حساب استقلال کرد. کارت زردی که آبشک موفق شده بود از عارف غلامی بگیرد 11 دقیقه بعد برای او جنجال ساز شد تا مدافع میانی و جوان استقلال نیز از زمین اخراج شود و آبی‌ها مجبور شوند 9 نفره کار را دنبال کنند.

 

آبشک که نشان می‌داد زیر نظر جواد نکونام به عنوان یکی از هافبک‌های طراز اول فوتبال ایران و آسیا کیفیت فنی‌اش ارتقا یافته، در ادامه نیز مهدی قایدی را به عنوان مهاجم خطرناک استقلال مجبور به خطا و گرفتن کارت زرد کرد تا کادرفنی استقلال مجبور شود برای احتیاط بیشتر و دوری از اخراج سوم خود در زمین، این مهاجم تکنیکی که می‌توانست در ضدحملات علیه فولاد عمل کند را از زمین خارج کنند و ماموریت آبشک به این شکل پایان یافت.

 

 

1505634

 

* "رشت زای" به زبان گیلکی یعنی بچه رشت

دیدگاه‌ها