کد خبر : 1691807 | 05 تیر 1399 ساعت 19:55 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

سهیل مهدی پاسخ داد:

چرا پروتکل بهداشتی در اهواز با ضعف همراه بود

مسوول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر به برخی ضعف‌های در اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در مسابقات فولاد و استقلال پاسخ داد.

چرا پروتکل بهداشتی در اهواز با ضعف همراه بود

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی با اشاره به اینکه دیدار معوقه استقلال و فولاد اولین دیدار بعد از تعطیلی چند ماهه فوتبال ایران بوده که قرار بوده تحت تدابیر پروتکل های بهداشتی انجام شود در خصوص برخی ضعف‌ها در اجرای کامل آن که با برخورد کامل بازیکنان و اعضای تیم‌ها در زمین و کنار آن همراه بود اینطور پاسخ داد: طبق روال گذشته بنا بر این است که کمیته مسابقات نظارت بر اجرای صحیح مسابقات را داشته باشد. خوشبختانه مشارکت دو ارگان وسازمان پزشکی معتبر که شامل ایفمارک و ستاد مقابله با کرونا در ورزش است، نظارت بر امور و اصول بهداشتی در رعایت پروتکل‌های کرونا را دنبال می‌کنیم.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این امر یک موضوع تخصصی است این عزیزان را در کنار خودمان داریم و نمایندگان آنها در زمان مسابقات حضور دارند. مسابقه اول را باب بر این می‌گذاریم که قوانین جدید است و بازیکنان و دیگر اعضا ناآشنا با این قوانین بودند. اما امیدواریم از طریق هیات مدیره باشگاه‌ها و شخص مدیرعامل باشگاه‌ها با حضور بیشتر در جلسات و نظارت و تذکر به تیم‌های ود، در صورتی که نظارت لازم را داشته باشند، یقین داریم که بازیکنان مشارکت بیشتری خواهیم داشت و مسابقات با کمترین ضعف در خصوص پروتکل بهداشتی پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها