کد خبر : 1692683 | 09 تیر 1399 ساعت 18:58 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

منع کمک به تیمهای نفتی دو وجه متفاوت دارد

عیسی زاده: کمک نکنید حق پخش بدهید

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان می گوید از قانونی که در مجلس هشتم در رابطه با عدم کمک به تیم های حرفه ای (لیگ برتری) مصوب شده، برداشت اشتباه انجام شده است.

عیسی زاده: کمک نکنید حق پخش بدهید

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان یکی دیگر از تیم های نفتی است که این روزها به دلیل عدم حمایت وزارت نفت به شدت تحت فشار قرار گرفته است و منابع مالی مورد نیاز برای ادامه لیگ در دسترس مدیران باشگاه قرار ندارد و در حالی که هشت هفته تا پایان رقابت ها باقی مانده است، تنها 50 درصد پرداختی به بازیکنان داشته اند.


عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با اشاره به قانونی که در مجلس در مورد کمک نکردن به تیم های حرفه ای تصویب شده شده، اینطور توضیح داد:« این یک قانون نبود و دو قانون بود که با هم مصوب شد؛ یکی اینکه کمک دولتی به تیم  های حرفه ای در لیگ برتر انجام نشود ولی از طرفی به صورت همزمان قانونی تصویب شد که از پخش تلویزیونی باید به باشگاه ها کمک شود.»


او ادامه داد:« این قانون (عدم حمایت از باشگاه های حرفه ای در لیگ برتر) یک قانون جامعی است که تفسیر خاص خودش را دارد. آقای امیدوار رضایی می گفت از این قانون برداشت غلط شده است. شما اگر این مسئله را از ایشان سوال کنید، شاید بتواند خیلی راحت تر صحبت کند و راه کار قانونی را بدهد و ما خیلی روی این موضوع تسلط نداریم که بخواهیم بیشتر از این صحبت کنیم.»

 

دیدگاه‌ها