کد خبر : 1692846 | 10 تیر 1399 ساعت 10:14 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

شیمبا، مطمئن؛

ماجرای عجیب دروازه‌بانی یک مهاجم برزیلی (عکس)

لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر است.

ماجرای عجیب دروازه‌بانی یک مهاجم برزیلی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه" این ستاره برزیلی که در تیم‌های فولاد و سپاهان در فوتبال ایران به میدان رفته، فصل گذشته بعد از سال‌ها تلاش و زحمت عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد؛ او در لیگ نوزدهم با توجه به آن‌که یکسال دیگر پیرتر هم شده است اما فصل خوبی را زیرنظر جواد نکونام در فولاد خوزستان می‌گذراند.

 

شیمبا که در بازی دیشب برابر ماشین سازی، گل دوم تیمش را به ثمر رساند از فاصله‌ای دور شاهد اتفاقی عجیب بود؛ آن‌هم این‌که شهاب گردان با رفتاری عجیب، دو کارت زرد متوالی را به دلیل اتلاف وقت به جان خرید تا داور او را اخراج کند.

 

1507387

 

نکته این بود که نکونام هر پنج تعویض‌اش را انجام داده بود و گزینه ورود یک دروازه بان جدید به داخل زمین غیر قابل دسترس بود؛ بنابراین شیمبا از میانه میدان به سمت نیمکت تیمش رفت و داوطلب شد تا با توجه این‌که یکی از بلندقامت‌ترین بازیکنان تیمش بود پیراهن دروازه بانی را به تن کند.

 

احسان مرادیان دروازه بان ذخیره فولاد پیش از ورود پریرا به دروازه، در راهنمایی شیمبا سنگ تمام گذاشت؛ البته در زمان حضور شیمبا در درون دروازه خطری دروازه فولاد را تهدید نکرد اما جواد نکونام دقایق پر استرسی را تا سوت پایان بازی سپری کرد.

 

اولین کلین شیت یک مهاجم برزیلی در لیگ برتر فوتبال ایران توسط لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا به ثبت رسید.

 

1507384

 

1507388

 

1507385

دیدگاه‌ها