کد خبر : 1693112 | 11 تیر 1399 ساعت 14:40 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنانم جلوی خودشان را نمی‌دیدند و نفس کم آوردند؛

داستان عجیب 7 کرونایی در یک تیم از زبان مدیرعامل

مدیرعامل علم و ادب می‌گوید که بازیکنان کرونایی این تیم جلوی خودشان را هم نمی‌دیدند و به همین شکل بازی را ادامه دادند!

داستان عجیب 7 کرونایی در یک تیم از زبان مدیرعامل

به گزارش "ورزش سه"، تیم علم و ادب تبریز روز گذشته با نتیجه پرگل 7-0 مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا در قعر جدول باقی بماند. اما ساعاتی پس از این نتیجه، اعلام شد که نتیجه تست کرونای هفت بازیکن از این تیم مثبت اعلام شده که همین موضوع باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد. اسماعیل بابازاده مدیرعامل این باشگاه لیگ یکی در گفتگو با خبرنگار ما به این موضوع پرداخته و جزئیات جدید از این مسئله را عنوان کرده است:

 

* 7 مورد کرونایی قطعی داریم
من مصاحبه خانم هراتیان را دیدم که گفتند علم و ادب مستنداتی نداده اما ما مستندات را به هیئت پزشکی - ورزشی استان داده‌ایم که 7 نفر مورد قطعی مبتلا به کرونا داریم. ما قبل از این که تیم را اعزام کنیم از بچه ها تست PCR گرفتیم. موضوع این است که ما در استان تست PCR نداریم و هرجا که مراجعه می‌کردیم می‌گفتند فقط از افراد بالای 60 سال یا آن هایی که علائم دارند تست کرونا می‌گیریم. ما حتی نامه هیئت پزشکی ورزشی به آقای خلیلیان را هم داریم که تست PCR در آذربایجان شرقی گرفته نمی‌شود و یک راهکار بدهید. اما در نهایت با دکتر دبیری مذاکره کردیم و رایزنی داشتیم و تست را گرفتیم اما متاسفانه قبل از این که نتیجه تست بیاید بازی کردیم.

 

* سازمان لیگ گفت نتیجه تست مهم نیست!
من به سازمان لیگ گفتم که نتیجه تست های ما 48 ساعت دیگر می‌آید و لطفا بازی ما را عقب بیاندازید اما گفتند اشکالی ندارد و برگه ای که تست گرفتید را ارسال کنید که ما بدانیم شما تست دادید، نتیجه لازم نیست و بروید بازی کنید. من نمی‌توانم اسم ها را بگویم چون محرمانه است اما ما اسناد را به هیئت پزشکی ورزشی استان ارسال کردیم و حالا منتظریم ببینیم چه می‌شود.

 

* در پیک کرونا بازی برگزار می‌کنند
الان 8 نفر از اعضای تیم در قرنطینه هستند و منتظریم ببینیم که چه وضعیتی دارند. فردا قرار است از اعضای در تماس یک تست دیگر گرفته شود که ببینیم تعداد مبتلایان چند نفر است. اگر شرایط به همین شکل باشد ما نمی‌توانیم ادامه دهیم چون بیش از یک چهارم بازیکنان ما کرونایی هستند. بحث ما نیست، اوضاع جامعه وحشتناک است؛ وقتی تعداد کرونایی ها 500-600 نفر بود لیگ تعطیل شد اما حالا که تعداد مبتلایان و مرگ و میر رکورد زده، لیگ را برگزار کردیم. اگر قرار بود لیگ را شروع کنیم چرا آن موقع تعطیل کردیم؟ اجازه می‌دادند بازی ها ادامه پیدا کند و تیم ها هم دچار مشکل نشوند. الان حتما می‌گویند مقصر شمایید و حتما قرار است قاتل بروسلی و عامل سوراخ شدن لایه اوزون هم من هستم!

 

1507721

 

* بازیکنمان گفت جلو را نمی‌بینم!
موارد کرونایی اعضای تیم ما بدون علائم بودند اما در بازی مربیان ما می‌گویند که 4 نفر از بچه ها آمدند و دقیقه 20 گفتند که آقا نفس ما بالا نمی‌آید و مثلا دروازه بان ما گفته که من جلویم را نمی‌بینم! مربیان ما فکر کردند به خاطر شرایط آب و هوایی است و گفتند درست می‌شود اما وضعیت تغییری نکرده است. حتی بعد از آن نتوانستند بازی کنند و تعویض شدند.

 

* بخشی از باخت به کرونا ربط داشت
نتیجه بخشی از آن مرتبط با کرونا بود چون این بیماری روی سیستم تنفسی تاثیر می‌گذارد اما بحث هایی هم بود که تیم عملکرد ضعیفی داشت و نمی‌شود فقط گفت که به خاطر کرونا بود. ما در استانمان خیلی مشکل داریم و همین الان شهرداری بدهی هایش را نمی‌دهد، طوری با ما برخورد می‌کنند انگار قتل کرده‌ایم که این تیم را تحویل گرفتیم! دوستنداشتند این تیم را به ما بدهند و بعد از واگذاری هم خیلی علیه ما جبهه گرفتند. مشکل ما در اول صدبرابر بود و هرروز هم بیشتر شد. شهرداری بدهی هایش به بازیکنان را عملا نمی‌دهد و فدراسیون فوتبال هم یقه ما را گرفته! پنجره ما بسته است و از تیم پایه نمی‌توانیم استفاده کنیم و اوضاع خیلی بدی است.

دیدگاه‌ها