کد خبر : 1693153 | 11 تیر 1399 ساعت 16:34 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

یونایتد به سه یا چهار بازیکن دیگر مثل برونو نیاز دارد

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که این تیم هنوز به چند خرید جدید احتیاج دارد.

یونایتد به سه یا چهار بازیکن دیگر مثل برونو نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی یک خرید فوق العاده انجام داد و برونو فرناندز پرتغالی را با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت. این بازیکن 25 ساله خیلی زود در ترکیب شیاطین سرخ جا افتاده و بهترین بازیکن این تیم در بازی‌های گذشته بوده است.

 

فرناندز در بازی شب گذشته منچستر یونایتد مقابل برایتون نیز درخشش فوق العاده ای داشت و دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا نشان دهد که از چه فرم فوق العاده ای برخوردار است. با وجود این خرید خوب اما گری نویل معتقد است که شیاطین سرخ هنوز به جذب چند بازیکن دیگر برای ظاهر شدن در قامت یک مدعی احتیاج دارند.

 

 

1504983

 

 

اسطوره باشگاه منچستریونایتد در این باره گفت: " این تیم بسیار دوست داشتنی تر از تیمی است که دو سال پیش اینجا بود. با این حال من کمی محتاطانه صحبت می کنم. منچستر یونایتد در حال حاضر رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده است‌. آنها تیمی جوان هستند که هنوز به پیشرفت خود ادامه می‌دهند.

 

اما من فکر می‌کنم که هنوز کارهای زیادی برای نقل و انتقالات باقی مانده تا آنها به عناوین دست پیدا کنند. یونایتد به سه یا چهار بازیکن دیگر در حد و اندازه‌های برونو‌ فرناندز احتیاج دارد."

دیدگاه‌ها