کد خبر : 1693372 | 13 تیر 1399 ساعت 00:42 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و تاتنهام دور تر از همیشه به لیگ قهرمانان

تاتنهام با شکست امشب مقابل شفیلد حالا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در کمترین حد ممکن می بیند.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در چهارچوب یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس مهمان شفیلد بود؛ دیداری که با توجه وضعیت دو تیم در جدول مسابقات، از اهمیت بسیار بالایی برای آنها برخوردار بود.

دو تیم کار را متعادل آغاز کردند اما این شفیلد بود که در دقیقه 31 توسط ساندر برگ به گل اول دست یافت. دو دقیقه بعد از این گل، هری کین برای تاتنهام موفق به گلزنی شد اما داور مسابقه بعد از مراجعه به VAR آن را مردود اعلام کرد تا مسابقه تا پایان نیمه اول با همان یک گل به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم نیز این شفیلدیونایتد بود که با ارائه عملکرد بهتر در دقیقه 69 توسط لیس ماست به گل دوم دست یافت تا شاگردان ژوزه مورینیو در آستانه یک شکست تلخ قرار بگیرد.

این اما پایان کار نبود و شفیلد در دقیقه 84 به وسیله اولیور مک بورنی به گل سوم دست یافت تا پیروزی خود را قطعی کرده باشد. با این حال هری کین در دقیقه 90 یکی از گل‌ها را جبران کرد تا حداقل از سنگینی شکست تیم لندنی کم شده باشد.

تاتنهام با این شکست 45 امتیازی باقی ماند و حالا با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان و رتبه چهارم جدول 9 امتیاز فاصله دارد؛ موضوعی که باعث شده
اکنون تیم ژوزه مورینیو در آستانه غیبت در رقابت‌های فصل آینده چمپیونزلیگ قرار بگیرد. 

شفیلد نیز با این پیروزی شانس خود را برای حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده و حتی لیگ قهرمانان اروپا حفظ کرد.

 

1508015

 

1508012

 

1508014

 

1508013

دیدگاه‌ها