کد خبر : 1693913 | 15 تیر 1399 ساعت 14:28 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی دوباره حریف را مجبور به اشتباه کرد ! (عکس)

همانطور که مهرداد کریمیان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس اعلام کرد، بازیکنان شاهین خودشان موقعیت را برای زهردار ترین بازیکن پرسپولیس فراهم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول مهدی ترابی به عنوان وینگر چپ در سیستم 2-4-4 بازی می‌کرد؛ موضوعی که باعث شده بود دو مهاجم اول تیم از او دور باشند و دو هافبک تدافعی تیم هم که احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا بودند، معمولا برای حرکات ترکیبی با او فاصله معنی داری داشتند  و فقط ربیع خواه بود که گاهی در حملات از سمت چپ خط دفاعی شاهین به او نزدیک می شد.


با این حال اکثر توپ های پرسپولیس در خط هجومی به او ختم می شد ولی حضور پرشمارتر بازیکنان شاهین سبب شد که او نتواند در نیمه اول کاری از پیش ببرد.
در نیمه دوم با وارد شدن بشار رسن به ترکیب و جایگزین شدن این بازیکن با یکی از مهاجمان تیم، ترابی فضای بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه پیدا کرد و با رسن و علیپور مثلثی در بخش تهاجمی تیم ایجاد کرده بود؛ مثلثی که پایه گذار گل برتری سرخپوشان هم شد.


روی گل پرسپولیس تقریبا همان اتفاقی افتاد که مهدی ترابی در بازی برابر پارس جنوبی جم در تهران انجام داده بود؛ او قصد ارسال پاس کات بک به علیپور را داشت که مدافع حریف پاس او را به اشتباه به خودش بازگرداند (درست مثل دیدار رفت برابر پارس جنوبی جم) و او اینبار ضربه چیپ نزد و توپ را از میان پاهای هم تیمی سابقش یعنی درویشوند به گلی سه امتیازی بدل کرد.


با این حال ترابی 9 گله شده و 5 پاس گل هم به نامش در جدول پاسورهای لیگ دیده می شود؛ آماری که قطعا او را به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس و حتی لیگ برتر در دوره نوزدهم تبدیل می‌کند و استعدادیاب های تیم های اروپایی باید خیلی بی ذوق باشند که همچنان اجازه حضور او در فوتبال ایران را بدهند؛ البته که خروج ترابی می تواند خلا بزرگی در فصل آینده برای سرخپوشان و هواداران تیم ایجاد کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها