کد خبر : 1694026 | 15 تیر 1399 ساعت 22:54 | 38.8K بازدید | 2 دیدگاه

سایپا 0 - سپاهان 0؛ فلاح‌زاده برگ برنده صادقی

نود دقیقه تلاش دو تیم سایپا و سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه دستگردی خاتمه یافت.

سایپا 0 - سپاهان 0؛ فلاح‌زاده برگ برنده صادقی

به گزارش "ورزش سه" دیدار تیمهای سایپا وسپاهان از هفته بیست و سوم در حالی با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت که می‌توان گفت این یک امتیاز بیشتر به درد شاگردان ابراهیم صادقی خورد چراکه حالا این تیم از دو بازی بسیار سخت خودش در برابر دو مدعی جدول توانسته لا اقل بازنده از زمین خارج نشود. از سوی دیگر امیر قلعه نوعی که چشم به سه امتیاز این دیدار داشت هر چه تلاش کرد نتوانست دروازه حامد فلاح زاده را که یکی از روزهای خوبش را پشت سر می‌گذاشت باز کند. سپاهانی‌ها حتی در دقایق پایانی با 4 مهاجم به سمت دروازه میزبان خود حمله کردند اما حملات آن‌ها زهر کافی را نداشت تا این دیدار تنها بازی بدون گل هفته لقب بگیرد. حالا با احتساب این تساوی از 23 بازی خودش صاحب 41 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو در جایگاه دوم جدول رده‌بندی جای گرفت ونارنجی پوشان سایپا با 21 امتیاز همچنان در رده دوازدهم قرار گرفتند.

 

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ یکشنبه: 99/04/15؛ ساعت 21:00
استادیوم: شهید دستگردی
داور: علی بای / کمک‌ها: محمد عطایی – فرهاد فرهادپور؛ داور چهارم: محمدباقر پورباقر / ناظر داوری: محمدجواد تقی پور

 

کارت زرد:

علی قربانی (87)، روزبه شاه‌علیدوست (93) از سپاهان و فرشاد هاشمی(85) از سایپا

کارت قرمز:

فرشاد هاشمی(88) از سایپا

 

 

سایپا:
حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه‌علیدوست، رضا جعفری (58 حسین کامیاب)، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، مجید علیاری(80-مرتضی آقاخان)، عارف حاجی عبدی، سیدابوالفضل جلالی، خالد شفیعی، محمدصادق بارانی(80-فرشاد هاشمی)
سرمربی: ابراهیم صادقی

 

 سپاهان:
پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی(81- علی قربانی)، محمدرضا حسینی (60 کی‌روش استنلی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

سایپا و سپاهان در هفته بیست و سوم

 

شرح نیمه اول:


بازی در دقایق ابتدایی با حملات پی‌درپی سپاهانی آغاز شد، اما با گذشت چند دقیقه بازی روند متعادل‌تری به خود گرفت. سپاهان در نیمه اول سعی داشت از کناره ها و با ارسال جناحین توسط منصوری و آقایی سایپا را تحت‌فشار قرار دهد که اتفاقا در یکی از این ارسال ها نزدیک بود در دقیقه 38 توسط سجاد شهباز زاده به گل نخست این دیدار دست یابد اما واکنش بی نظیر حامد فلاح زاده مانع از این اتفاق شد. در کل در نیمه اول تا حدی می‌شد احتیاط را در دستور کار هر دو مربی مشاهده کرد خصوصا سایپایی‌ها که کسب یک تساوی نیز می تواند برای این تیم نتیجه خوبی به شمار بیاید.

 

شرح نیمه دوم:


همانطور که قابل پیش‌بینی هم بود نیمه دوم سپاهانی با تعداد نفرات بیشتری روی دروازه سایپا حمله کردند اما می‌توان گفت حملات این تیم فاقد توان کافی برای شکستن خط دفاعی تیم سایپا بود هرچند در مواردی مدافعین سایپا برای اینکه درصد خطر را به کمترین مقدارخودش کاهش دهند مجبور می‌شدند به زیر توپ بزنند. اما فارغ از این مسئله در این نیمه هم یک موقعیت ایده ال گلزنی نصیب محمد محبی جوان ملی سپاهان شد که در این صحنه بازهم حامد فلاح زاده مثل نیمه اول مانع به گل رسیدن مهاجم حریف شد. در کل بازی با برتری نصبی سپاهانی‌ها همراه بود اما باید به این موضوع اشاره‌کنیم که این یک امتیاز برای ابراهیم صادقی ارزش بیشتری داشت تا ژنرال.

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه محمد منصوری از گوشه محوطه شش قدم به راحتی در دستان فلاح زاده جای گرفت.

دقیقه 18: ضربه سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه سایپا به برون رفت.

دقیقه 27: همچنان توپ و میدان در دست سپاهان است، اما موفق به ایجاد موقعیت خطرناک نشده‌اند.

دقیقه 28: ضربه سر ضرب و زیبای سجاد شهباززاده با عکس العمل دیدنی فلاح زاده مواجه شد تا مهم ترین خطر سپاهان به این شکل از بین برود.

دقیقه 35: اشتباه ابوالفضل جلالی در دفع توپ باعث شد توب زیر پای محمد محبی فرود بیاید اما ضربه بی دقت محبی روانه اوت شد.

دقیقه 61:  ضربه بسیار زیبای محبی باز هم با واکنش زیبای  حامد فلاح زاده مواجه شد تا باز هم این گلر  مانع از به ثمر رسیدن گل توسط سپاهانی شود.

دقیقه 68: ضربه آرام سعید آقایی به راحتی در دستان دروازه بان سایپا قرار گرفت تا این بازی کماکان با نتیجه صفر بر صفر دنبال شود.

دقیقه 75: ششمین کرنر سپاهان هم از سمت از سمت چپ روی دروازه سایپا ارسال شد که در دستان فلاح زاده جای گرفت.

دقیقه 93: ارسال خوب از جناح راست توسط منصوری برای استنلی کی روش با ضربه سر او همراه شد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت

 

 

1508902

 

حواشی:

*بازیکنان ذخیره دو تیم روی سکوهای پشت نیمکت دو تیم نشستند.

*امیر قلعه نویی و ابراهیم صادقی کنار خط با هر حرکت داور واکنش نشان می‌دهند.

* بازی جوانمردانه بازیکنان سایپا در دقیقه ١٣ با واکنش شدید ابراهیم صادقی و اعتراض او نسبت به بازیکن خودی همراه شد.  صادقی معتقد بود روی سروش رفیعی خطایی نشده و بازیکنش باید به بازی ادامه می‌داده است.

*بازی در شرایطی برگزار می شود که باشگاه سپاهان پیش از بازی خواستار اعلام نتیجه تست کرونای سایپایی ها شده بود.

*سه بازیکن سپاهان به نام های میرزایی، کی روش، کومان، در دقیقه ١۵ برای گرم شدن از سوی کادر فنی فراخوانده شدند.

*دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیارانش در ورزشگاه برای تماشای دیدار سایپا - سپاهان حضور پیدا کردند.

 

1508905

 

*برخورد خالد شفیعی و محمد محبی در دقیقه ۶١ سنگین ترین برخورد بازی بود که باعث توقف بازی شده است.

*در دقیقه ۶٧ داور مسابقه از خطای شدید روزبه شاه علیدوست روی سروش رفیعی به سادگی عبور کرد و ترجیح داد از کارت هایش استفاده نکند.

 

 

بهترین بازیکن زمین: حامد فلاح زاده


بدون هیچ شک و تردیدی در رابطه با انتخاب مرد اول این میدان باید به نام گلر با تجربه سایپایی ها اشاره کنیم که در این بازی در دوصحنه به زیبایی مانع از به ثمر رسیدن گل توسط مهاجمان سپاهان شد. فلاح زاده یک بار در نیمه اول شهباززاده را ناکام گذاشت و در نیمه دوم هم واکنش بسیار خوبی به ضربه محبی از خود نشان داد و به نوعی بیشترین نقش را در گرفتن این یک امتیاز برای تیمش ایفا کرد.

 

 

برای دیدن خلاصه این دیدار کلیک کنید

 

 

دیدگاه‌ها