کد خبر : 1694665 | 18 تیر 1399 ساعت 22:35 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

جام ترابزون اسپور از دست می‌رود؟

بدترین توقف یاران حسینی در راه قهرمانی

ترابزون اسپور در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل آنتالیا اسپور متوقف شد.

بدترین توقف یاران حسینی در راه قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و یکم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را پس از دو مسابقه دور از فهرست مجددا در لیست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم مدیکال پارک دیداری خانگی مقابل تیم رده دهمی آنتالیا اسپور انجام داد.

 

در نیمه اول به شکل عجیبی سه پنالتی اعلام شد که اولی برای آنتالیا اسپور و دو پنالتی بعد برای یاران حسینی بود و از اتفاق، هر سه پنالتی منجر به گل شد تا ترابزون اسپور با برتری ۲ بر یک ۴۵ دقیقه نخست را پشت سر بگذارد.

اما در دقیقه ۶۶ یکتا کورتولوس گل دوم آنتالیا اسپور را به ثمر رساند و در ادامه تلاش یاران حسینی برای زدن گل سوم و برتری در این مسابقه خانگی ثمری نداشت تا تنها به یک امتیاز دست پیدا کنند.

 

ترابزون اسپور در حالی امشب مقابل آنتالیا اسپور به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و با ۶۲ امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول سوپر لیگ ترکیه ماند که این توقف بدموقع موجب شد فاصله آنها با تیم صدرنشین باشاک‌شهیر استانبول به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند.

یاران حسینی که تا سه هفته قبل صدرنشینی سوپر لیگ ترکیه را در اختیار داشته و در آستانه کسب عنوان قهرمانی بودند، با سه مساوی و یک برد در چهار بازی متوالی، اکنون به دست آوردن جام را در فاصله سه هفته به پایان فصل عملا از دست رفته می‌بینند.

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور که پس از اخراج در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل آلانیا اسپور در دو مسابقه پیاپی جزو فهرست تیمش نبود، امشب از دقیقه ۷۹ به ترکیب تیمش اضافه شد و پانزدهمین بازی فصل خود را انجام داد.

 

 

دیدگاه‌ها