کد خبر : 1696555 | 27 تیر 1399 ساعت 23:16 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل سپاهان آفساید بود

الهامی: از شیطنت دست بکشند، آسیایی می شویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز حیاتی‌ترین امتیازات فصل را کسب کردیم.

الهامی: از شیطنت دست بکشند، آسیایی می شویم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری بعد بازی با سپاهان، اظهار داشت: این برد را به هواداران تراکتور تقدیم می‌کنیم. انشالله شرایط به‌گونه‌ای شود که بردهایمان را در ورزشگاه و کنار هواداران جشن بگیریم.


وی با بیان اینکه امتیاز بازی امروز، حیاتی‌ترین امتیاز فصل بود، عنوان کرد: می‌دانستیم که بازی دشواری می‌شود. معتقدم بازی را بهتر از سپاهان شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. فکر کنم گل تساوی سپاهان آفساید بود؛ خوشبختانه در بهترین زمان ممکن به گل دوم دست یافتیم.


سرمربی تراکتور با بیان اینکه برخلاف روند بازی گل دریافت کردیم، گفت: می‌دانستیم که سپاهان در نیمه دوم به بازی مستقیم و کم حوصله روی می‌آورد و ما تمهیدات لازم را برای این نوع بازی حریف، اندیشیده بودیم. ما موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که اگر کمی با دقت بودیم، می‌توانستیم روی ضدخملات به گل‌های بیشتری دست یابیم.


الهامی ادامه داد: بنده به امیر خان بابت تیم خوبی که دارد، تبریک می‌گویم. شکست تیم‌های آقای قلعه‌نویی همواره سخت است. معتقدم این سه امتیاز در ادامه راه خیلی به درد ما می‌خورد.


سرمربی تراکتور خطاب به هواداران، گفت: خواهش من این است که هواداران بچه‌های خودشان و آقای زنوزی را تنها نگذارند. آخر فصل در خصوص بعضی مسائل صحبت خواهم کرد. عده‌ای شیطنت می‌کنند که اگر مشکلشان با بنده و یا آقای زنوزی است، به‌خاطر موقعیت تیم از این شیطنت‌ها دست بکشند تا تراکتور سهمیه آسیایی کسب کند. حق مردم آذربایجان بیشتر از اینهاست.


الهامی در خصوص نحوه بازی تیمش، گفت: قطعا توانمندی بچه‌های ما در ضربات ایستگاهی و شوت بی‌نظیر است و نوع گلزنی تیم بر اساس داشته‌هایمان است. ما موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم. خوشحالم که بچه‌ها بدون فشار بازی می‌کنند.


وی در پایان با قدردانی از کادر مدیریتی تیم، افزود: دست تک تک بچه‌های تیم و اعضای کادرفنی درد نکند، بنده کمترین نقش را در این پیروزی داشتم و بازبکنانم امروز شرافت را معنا کردند.

 

دیدگاه‌ها