کد خبر : 1697006 | 29 تیر 1399 ساعت 20:58 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال  ؛

استراحت مجیدی به فیکس‌های دیدار با نفت آبادان

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که به بازیکنانی که در ترکیب اصلی مقبل نفت به میدان رفته بودند استراحت داده شد.

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی باارزش خارج از خانه این تیم در مقابل نفت آبادان از ساعت 18:00 امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.


این در شرایطی بود که به تشخیص کادر فنی بازیکنانی که در مقابل نفت آبادان در ترکیب ثابت به میدان رفته بودند استراحت کردند و ترجیح داده شد این عده از بازیکنان امروز به ریکاوری بپردازند.

 

 

1512750

 

 


از نکات قبل ذکر در تمرین امروز (یکشنبه) حضور فرشید باقری، وریا غفوری و میلیچ بود که پس از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا پابه‌پای با سایر بازیکنان در تمرینات حضور یافتند.


در ابتدای تمرین امروز مانند همیشه فرهاد مجیدی بازیکنان را دور خود جمع کرد و صحبت‌هایی را با آن‌ها مطرح کرد و پس‌ازآن بازیکنان زیر نظر بدن‌ساز این تیم به کارهای استقامتی و سرعتی پرداختند.


در بخشی دیگر از تمرین امروز سرمربی استقلال فضای کوچکی را برای بازیکنانش در نظر گرفت و اصرار زیادی داشت که آن‌ها به‌صورت تک‌ضرب باهم پاس‌کاری کنند.


یکی دیگر از نکات تمرین امروز صحبت‌های خصوصی مجیدی با هرویه میلیچ مدافع چپ استقلال بود که باید ببینیم با توجه به درخشش میلاد زکی پور در مقابل نفت، آیا در مقابل نساجی مجیدی از این مدافع کروات خودش استفاده خواهد کرد؟


محسن کریمی که دیگر خودش هم از تعداد مصدومیت‌هایش خسته شده است امروز در تمرینات استقلال شرکت کرد و زیر نظر بدن سازو کادر پزشکی استقلال تمرینات اختصاصی را انجام داد.


گفتنی است تیم فوتبال استقلال از هفته بیست و ششم در روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران خواهد بود که از چهار دیدار اخیر خود دو پیروزی و دو تساوی به دست آورده است.

دیدگاه‌ها