کد خبر : 1697017 | 29 تیر 1399 ساعت 21:59 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 3 فجر سپاسی 1؛

لیگ یک/ پیروزی بادران با طعم دو پله صعود

تیم فوتبال بادران توانست با برتری مقابل فجر سپاسی هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به سود خود واریز کند.

لیگ یک/ پیروزی بادران با طعم دو پله صعود

به گزارش "ورزش سه" در آخرین دیدار از هفته سی‌ام لیگ دسته یک که بین دو تیم بادران و فجر سپاسی برگزار شد، تیم فوتبال بادران موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد فجر سپاسی بگذرد تا با دو پله صعود به جایگاه ششم جدول رده‌بندی صعود کند.


این دیدار که با قضاوت امید سعید فر دنبال شد در نیمه اول با برتری نسبی بادران همراه بود که درهمان دقایق ابتدایی فرزاد حاتمی مهاجم باتجربه بادران بر روی ارسال یک کرنر توانست اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.


در ادامه این دیدار بازهم شاگردان فرهاد کاظمی بودند که فرصت داشتند اختلاف نتیجه را بیشتر کنند، اما براثر یک غافلگیری و اشتباه مدافعین این تیم، فرزان دانا در موقعیتی تک‌به‌تک قرار گرفت تا در دقیقه 21 همه‌چیز به‌تساوی کشید شود.


در نیمه دوم بادرانی ها که می‌دانستند با توجه به نتایج روز گذشته می‌توانند با پیروزی تا جایگاه ششم صعود کند بر فشار حملات خودشان افزودند اما با دفاع مطلق فجر سپاسی روبرو شدند تا اینکه فرهاد کاظمی با اضافه کردن چهار بازیکن توانست ورق را به سود تیم خودش برگرداند.


فرهاد کاظمی سرمربی بادران محسن سفید شقایی، مهدی نیایش پور، محمد رحمتی و بهنام رسومی نیا را به بازی فراخواند که این آخری درحالی‌که بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد در دقیقه 80 توانست یک پنالتی به سود تیمش بگیرد که مهدی نیایش پور دیگر بازیکن جانشین توانست توپ را به گل تبدیل کند تا نتیجه 2 بر 1 به سود بادران تغییر باید.


در دقیقه 86 در شرایطی که فجری‌ها برای به‌تساوی کشاندن بازی جلو کشیده بودند، امیر شبانی مدافع فجر سپاسی به‌اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد و درنهایت این دیدار با نتیجه 3 بر 1 به سود بادران به اتمام رسید.


با احتساب این نتیجه و در پایان هفته سی‌ام لیگ دسته یک، تیم فوتبال بادران از مجموع 30 بازی و کسب 47 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی جای گرفت و فجری‌ها از همین تعداد بازی و 39 امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها